رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی:

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی گفت: فرمانداری کردکوی و برخی ادارات برده می‎خواهند نه شهردار؛ آنها می‎خواهند کسی شهردار کردکوی شود که تابع آنها باشد.

فرمانداری کردکوی برده می‎خواهد نه شهردار!

به گزارش گلستان 24 ؛ صفر زاهد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کردکوی، با اشاره به علل ضعف شورای چهارم شهر کردکوی و انتخاب متعدد شهرداران، اظهار کرد: دخالت‎های بی‎اساس فرماندار کردکوی و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی علت شکست شورای چهارم شهر کردکوی در انتخاب شهردار بود.

وی با بیان اینکه منتخبان شورای پنجم شهر کردکوی افرادی قانونمند، تحصیلکرده و منضبط هستند، گفت: فرمانداری کردکوی و برخی ادارات برده می‎خواهند نه شهردار؛ آنها می‎خواهند کسی شهردار کردکوی شود که تابع آنها باشد که این مسأله در آینده نزدیک مشخص می‎شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کردکوی 16 خیابان شهرستان کردکوی آسفالت می‎شود، افزود: عملیات اجرایی پل کردکوی – ولاغوز و کانال محله «بالابلوک» نیز طی روزهای آینده آغاز می‎شود.

زاهد با اشاره به میزان تحقق بودجه سال 1396، بیان کرد: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان از بودجه سال 1396 شهرداری کردکوی محقق شده است، در حالی که بودجه شهرداری کردکوی در دوره نخست شورای شهر کردکوی 57 میلیون تومان بود در سال‎جاری به 11 میلیارد و 250 میلیون تومان رسیده است.

*سکوت بازرسی استانداری گلستان در برابر تخلفات متعدد شهرداری کردکوی

وی ادامه داد: قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی هیچ مصالحی در شهرداری کردکوی نبود زیرا برای جذب رأی مصالح بسیاری را در موقعیت‎های دلخواه هزینه کردند و متأسفانه با اینکه فرمانداری کردکوی و استانداری گلستان از این مسأله اطلاع داشتند با افراد متخلف هیچ برخوردی نکردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی بیان کرد: با وجود تخلفات متعدد در شهرداری کردکوی هیچ اقدامی از سوی بازرسی استانداری گلستان انجام نشد و صرفاً همه کاستی‎ها را به عملکرد شورای اسلامی شهر ارتباط دادند.

زاهد با بیان اینکه در دوره چهارم شورای شهر ما هم مقصر بودیم و با یکدیگر تعامل نداشتیم، بیان کرد: تخریب‎هایی که افراد در زمان انتخابات علیه ما انجام داده‎اند تا مانع ورود ما به شورای پنجم کردکوی شوند هیچ تأثیری ندارد چراکه همه اعضای شورای چهارم کردکوی پس از پایان فعالیت شورایی خود نیز مسؤولیت دارند و در حال فعالیت هستند.

وی اذعان کرد: فرماندار کردکوی در حالی مخالف شورای چهارم شهر کردکوی بود که حتی یک بار نیز به صحن شورای شهر نیامده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر برای ساماندهی نیروهای شهرداری تلاش کردیم، با اشاره به پیگیری شورای شهر برای رفع مشکل وقف کردکوی، یادآور شد: با وجود اینکه برای رفع کردن مشکل وقف کردکوی جلسات متعددی برگزار کردیم و مسؤولان استانی و برخی از مسؤولان کشوری حضور داشتند اما فرماندار کردکوی حتی یک بار در این جلسات حاضر نشد.

زاهد متذکر شد: برای سالم بودن آب شرب کردکوی و درج بهای غیرواقعی در قبوض آب شهروندان کردکویی پیگیری‎های بسیاری داشتیم اما متأسفانه به نتیجه نرسیده است، متأسفانه مبالغ قبض آب شهروندان با میزان مصرف آنها همخوانی ندارد و افزودن غیرقانونی برخی تبصره‎ها موجب افزایش بهای قبوض آب شده است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار