شامگاه دوشنبه سى ام مرداد ماه امام جمعه منطقه سیستان در معیت جمعى از سران و بزرگان طوایف سیستانى هاى مقیم گلستان با نماینده ولى فقیه در استان گلستان، امام جمعه شهر گرگان و نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در دفتر ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

دیدار امام جمعه گرگان با امام جمعه زابل در گلستان

به گزارش گلستان24،به نقل از پایگاه خبری اوشیدا:  حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه دارالولایه سیستان در این دیدار صمیمى به بیان خلاصه اى از فعالیت فرهنگى و مذهبى صورت گرفته در منطقه سیستان پرداخت و افزود : سیستان از حیث فرهنگى و علمى درحال رشد و پیشرفت می باشد و سطوح عالى حوزه درپایه هفت تا ده در حوزه علمیه دارالولایه تدریس می شود .

خطیب نماز جمعه سیستان از بذل توجه ویژه آیت الله نور مفیدى به حسینیه سیستانى ها تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: شما نقش پدر معنوى براى همه اقوام مختلف ساکن در گلستان را دارید.

آیت الله سید کاظم نور مفیدى ضمن خوش آمدگویى و تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین کیخا در جهت بازدید از وضعیت سیستانى هاى مقیم گلستان، براى ایشان آرزوى سلامت و توفیق خدمت روز افزون از درگاه ایزد متعال خواستار شد و عنوان داشت: نقش یک عالم روحانى به مثل یک پدر براى کل خانواده است و اگر ما بعنوان یک روحانى توجه به این موضوع داشته باشیم که چه هستیم، چه می کنیم و کجا نشسته ایم این مبنا و این نگاه مسلما بسیار تاثیر گذار است.

 

ارسال نظر

  • سنچولی
    0

    سلام وخداقوت از اینکه اخبار مربوط به سیستانیها را منتشر می کنید ممنون.ایت الله نورمفیدی گردن همگی استان حق بزرگی دارند وافرین به هیات امنای حسینیه سیستانیها وبنیادنیمروز خانه فرهنگ وهنرسیستانیها که ابتدا دیدار با ایت الله را ترتیب دادند وبعدش دیدارهای مردمی امام جمعه مبوب زابل را/خدا به همگی کسانی که برای وحدت زحمت می کشند عزت بدهد

آخرین اخبار