معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان گفت: بیش از ۱۲۹۹ طرح در هفته دولت امسال در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ احداث آن‌ها به زمین زده خواهد شد.

ایجاد اشتغال برای 1987 نفر با بهره برداری طرح های عمرانی استان

به گزارش گلستان24،علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: بیش از 1299 طرح در هفته دولت امسال در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ احداث آن‌ها به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد بیش از 1025 طرح عمرانی و 274 طرح هم اقتصادی خواهد بود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 1987 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 700میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

طهماسبی اظهار کرد:  چند طرح عمرانی در حوزه شهرداری گرگان، چند طرح دانشگاهی و مجسمه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از مهم‌ترین این طرح‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان همچنین با اشاره به طرح‌های اجرا شده در 4 سال گذشته در استان تصریح کرد: در این مدت بیش از 9 هزار و 602 طرح به بهره‌برداری رسید که 6071 طرح در بخش عمرانی و 3531 طرح هم اقتصادی است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها برای بیش از 14 هزار نفر در استان گلستان اشتغال ایجاد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هفته دولت را نمادی از وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی نامید.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار