معاون مالی دانشگاه گلستان:

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان گفت: فاز نخست پردیس دانشگاه گلستان شنبه با حضور استاندار افتتاح می شود.

فاز نخست پردیس دانشگاه گلستان شنبه افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24 ؛یدالله هزارجریبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: تفکیک دانشگاه گلستان از دانشگاه منابع طبیعی کارشناسانه صورت نگرفت و تفکیک و توزیع آن عادلانه نبود.

وی ادامه داد: زمینی به مساحت ۷۵ هکتار در سرخنکلاته به دانشگاه گلستان اختصاص یافت که تاکنون ۵۱ هکتار آن در اختیار دانشگاه قرار دارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان بیان کرد: پردیس دانشگاه شامل ساختمان اداری، علوم پایه، ساختمان تعاون، سالن چند منظوره ورزشی و سلف سرویس است.

وی در خصوص ساختمان تعاون گفت: این پروژه هزار و ۶۸۰ متر مربع مساحت دارد، دارای چهار طبقه است و چهارم شهریورماه با حضور استاندار افتتاح می شود.

هزارجریبی تصریح کرد: ساخت ساختمان تعاون با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شروع شد، ۳۰۰ میلیون تومان از بودجه دانشگاه به آن اختصاص یافت و حدود سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی همچنین گفت: ساختمان دارای موتورخانه مجزا بوده و اسکلت آن فلزی و با اتصالات پیچ و مهره است.

هزارجریبی افزود: رشته هایی که با تعاون ارتباط دارند در آنجا مستقر می شوند و برای سال جدید ۱۲۰ دانشجو پذیرش خواهند شد و در طبقه چهارم ساختمان هم معاونت اداری و مالی مستقر می شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان گفت: کار گاز، برق و فیبر نوری با همکاری سازمان های مربوطه انجام شده و امکاناتی از قبیل سرویس و واحد آموزشی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

دانشگاه گلستان

هزارجریبی در خصوص ساختمان اداری گفت: این پروژه استانی چهار هزار و ۸۰۰ متر زیر بنا دارد و پس از ساختمان تعاون به بهره برداری می رسد.

وی افزود: احداث ساختمان اداری سال 88 آغاز شد که یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان را وزارت نفت پوشش داد و استان هم در سال های 90 و 91 به ترتیب ۶۶۸ میلیون و 80 میلیون تومان به این پروژه کمک کرد.

وی گفت: طی سال گذشته و امسال یک میلیارد و ۵۰۰ تومان در دو مرحله از بودجه متمرکز وزارت علوم تخصیص یافت و ۷۵ درصد کار انجام شده است.

هزارجریبی در خصوص پروژه بعدی دانشگاه گلستان گفت: یکی دیگر از پروژه ها ساختمان دانشگاه علوم پایه است که زیر بنای آن هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع بوده و بزرگترین پروژه در حال ساخت دانشگاه به شمار می رود.

وی ادامه داد: در ابتدا پروژه با پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شروع به کار کرد که سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صکوک اجاره ای تزریق شد، در حال حاضر  ۷۵ درصد ساختمان تمام شده و برای اتمام آن نیازمند بودجه هستیم.

وی همچنین درباره سالن چند منظوره ورزشی که سه هزار و ۷۷۰ متر مربع مساحت دارد، گفت: پروژه در سال ۹۳ مصوب و بودجه گرفته شد اما عملیات احداث آن از سال ۹۴ شروع به کار کرد که ساختمان حدود ۳۵ درصد پیشرفت داشته و برای اتمام آن پنج میلیارد لازم است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان به سلف سرویس دانشگاه اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه حدود ۶ میلیارد تومان نیاز است و ۲۷ درصد آن انجام شده، امسال هم یک میلیارد تومان بودجه تخصیص یافت که خبری از آن نیست.

هزارجریبی در پایان گفت: ما در انجام این پروژه ها جز ساختمان اداری هیچ کمکی از استان نداشتیم و ۷۵ میلیارد تومان برای اتمام پروژه ها نیازمندیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار