امام جمعه گرگان:

همه دولت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای آبادانی ایران تلاش کرده اند.

تلاش همه دولت ها برای آبادانی کشور

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته گرگان گفت: همه دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در دوران خودشان انجام دادند با این حال امروز کشور از نظر خدمات مردمی نمی‌گوئیم چیزی نیاز ندارد، اما آنچه در توان دولت جمهوری اسلامی بوده انجام شده است.

امام جمعه گرگان در خصوص خدمات چهار ساله دولت تدبیر و امید در استان گلستان گفت: ۹ هزار و ۶۰۲ طرح در چهار سال در گلستان افتتاح شد که ۶ هزار و ۷۱ طرح عمرانی و ۳ هزار و ۹۳۱ طرح اقتصادی بوده است این طرح‌ها ۱۴ هزار و ۸۱ اشتغال در استان ایجاد کرده که نشان از تلاش برای توسعه گلستان است.

وی با تبریک روز کارمند تاکید کرد: کسی که نماینده دولت است از نظر شرعی و ملی مسوولیت سنگینی دارد و مسوولیت اصلی کارمندان دولتی، خدمت صادقانه در محدوده وظایفشان است تا در حل مشکلات مردم کم نگذارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اشغال ایران توسط متفقین در ۷۶ سال پیش گفت: ما از حوداث گذشته باید درس بگیریم و قدردان استقلال امروز کشور باشیم چرا که روزی کشور یک شبه مورد حمله قوای متفقین قرار می‌گیرد و امروز کشور از لحاظ سیاسی و بین‌المللی در جایگاه مناسبی است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز پنجم شهریور که به عنوان روز داروسازی نامگذاری شده است، تاکید کرد: داروسازی یکی از نیاز‌های جامعه است باید در این زمینه تلاش کنیم تا به خودکفایی برسیم.

 

انتهای پیام /

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار