معاون استاندار گلستان مطرح کرد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: ما هر گونه برخورد ناهنجار و غیر قانونی را بر نمی‌تابیم و براساس قانون با آن برخورد می‌کنیم.

برخورد با هر گونه ناهنجاری و تجمع غیرقانونی در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛علی‌اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه استان گستان درباره فراخوان تجمع برای حمایت از شهردار برکنار شده گرگان در صحن شورای شهر گرگان اظهار داشت: ما هر گونه برخورد ناهنجار و غیر قانونی را بر نمی‌تابیم و براساس قانون با آن برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرگونه تجمع از سوی هر شخص و نهاد و حزبی باید مجوزات لازم از فرمانداری اخذ شود، گرچه این مهم شاید به مذاق برخی افراد خوش نیاید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد: این افراد اگر می‌خواهند تجمعی انجام دهند باید مجوز بگیرند و ما به موضوع پیش آمده درست یا غلط، کاری نداریم و قطعا با هر گونه ناهنجاری و تجمع غیرقانونی چه با تابلو و بدون تابلو برخورد خواهیم کرد.

طهماسبی با بیان اینکه انجمن‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی نیز باید براساس قانون عمل کنند‌، تاکید کرد: از دوستان خود در شورای شهر و شهرداری نیز درخواست داریم که به قانون تمکین کنند و براساس قانون عمل کنند.

وی افزود: دوستان باید در شورا به قانون تمکین کنند و پاسخگوی مردم باشند تا شهری آرام داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان درباره فعالیت شهرداری گفت: ما با شهرداری مشکل خاصی در طی سال گذشته نداشتیم و هر فردی که برای خدمت به مردم تلاش کند حمایتش می‌کنیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار