نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حال حاضر دکتر ثابت قدم، شهردار پیشین رشت، حاج محمدی شهردار شاهرورد و اسلام شهر بودند و باقری از گزینه های ما هستند.

 شهردار جدید گرگان چه کسی است؟

به گزارش گلستان۲۴؛علی اصغر یوسفی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، امروز(4 شهریور) در جمع خبرنگاران استان گفت: اگر خط قرمز ها توسط دوستان رعایت نشود برخلاف میل خودمان مجبور به رسانه ای کردن برخی از موضوعات خواهیم شد.

 

وی افزود: انتخابات در 29 اردیبهشت و انتخاب شهردار در یکم شهریور انجام شد و آیا این زمان کافی نسیت که چه فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که برخی به باد انتقاد می گیرند.

 

یوسفی اظهارداشت: نامه ایثارگری شهردار توسط سپاه در نزدیک انتخابات رد می شود و این در حالی است که تا چندماه قبل وجود نداشت و ما امروز می خواهیم دوباره انتخاب کنیم، صادقلو تا 31 مرداد به عنوان شهردار بودند و اکنون بحث عزل ایشان نیست بلکه طبق قانون شورای شهر جدید که آغاز به فعالیت می کند می تواند نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

 

وی تصریح کرد: در دوره شورای چهارم خود من و آقای هزارجریبی پیگیر حکم صادقلو بودیم و خانم عبداللهی یکی از مدافعان ایشان در دوره قبلی بودند و اینکه چرا این افراد امروز به این نتیجه رسیدند که ایشان به عنوان شهردار گرگان انتخاب نشوند باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سلامت کار و منافع مردم خط قرمز بنده و خیلی از دوستان ما است و غیر از این چیزی دیگر وجود ندارد.

 

وی افزود: خیلی ها معتقدند که یوسفی برای کاندیدا شدن مجلس دست به چنین کاری زده است اما باید بدانند که  اگر این طور بود سکوت می کردم و به لایحه زیر گذر رای مثبت می دادم اما باید توجه داشت که گذر زمان بسیاری از موارد را ثابت خواهد کرد که چه کسانی امانت دار رای مردم هستند.

 

یوسفی با اشاره به اینکه ما به دنبال همگرایی هستیم، اظهارداشت: فوایدی که در همگرایی وجود دارد در فضای تضاد وجود ندارد و ما باید با تمام توان و قدرت شهر را به سمت و سوی ببریم که توسعه همه جانبه را در پی داشته باشد ما نمی خواهیم شهر مان ماشینی محور باشد بلکه در درجه اول انسان محور باشد.

 

وی در خصوص انتخاب شهردار، تصریح کرد: برای انجام این کار باید جلسات شورا شکل گیرد و ما نیاز به زمان داریم، در حال حاضر دکتر ثابت قدم، شهردار پیشین رشت، حاج محمدی شهردار شاهرورد و اسلام شهر بودند و باقری از گزینه های ما هستند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه شهرداری گرگان رتبه 10 است کسانی که می خواهند روزمه دهند و کاندیدا شوند باید حداقل شرایطی که برای شهردار درجه 10 است را داشته و از توانمندی لازم برخوردار باشند.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار