فرمانده سپاه نینوا گلستان: معیشت مردم گلستان بسیار ضعیف است

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تزریق 10 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل سد نرماب توسط سپاه خبر داد.

تزریق 10 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل سد نرماب توسط سپاه

به گزارش گلستان 24 ؛رحمت‌الله صادقی عصر امروز با تبریک هفته دولت در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تمام اراده سپاه این است که به دولت کمک کند تا از وضعیت عدم پیشرفت مباحث مختلف به وضعیت بهتری پیش برود.

وی ادامه داد: ما در آستانه دولت دوازدهم ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کشور را در استان گلستان وارد کردیم و پس از بازدید روز پنجشنبه مسئولان قرارگاه از سد نرماب، روز شنبه نیاز مالی برای اتمام سد نرماب را جذب کردیم و میزان 10 میلیارد تومان در اختیار مدیران اجرای سد نرماب قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: درخواست استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص 12 طرح کلان استان از سپاه برای ورود به این پروژه‌ها انجام شده که اجرای این پروژه‌ها مورد توافق اولیه مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء قرار گرفته است.

صادقی بیان کرد: سپاه مدعی است هر پروژه و بخشی را که بخش خصوص توان اجرای آن را ندارد، سپاه این اراده را دارد که به کمک دولت بیاید تا پیشرفت پروژه را با کیفیت بالا انجام دهد.

وی به عقب‌ماندگی شدید استان گلستان در زمینه‌های اقتصادی و پروژه‌های کلان اشاره کرد و گفت: ارتقاء سطح معیشت مردم استان گلستان مورد تاکید سپاه است و استان گلستان امروز در یک وضعیت بسیار ضعیف قرار دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: امیدوارم با حضور سپاه در این پروژه‌ها بتوانیم در کنار مسئولان دولتی، استان گلستان را به پیشرفت خوبی برسانیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار