رییس سازمان برنامه و بودجه گلستان از رشد 70درصدی بودجه کردکوی خبر داد و گفت: امسال 192 میلیارد و 500میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافته است.

رشد 45 درصدی اعتبارات عمرانی استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛حسین پیشقدم در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت کردکوی واقع در غرب گلستان اظهار داشت: اعتبارات این شهرستان در سال گذشته 112میلیارد ریال بوده است.
وی همچنین از افزایش اعتبارات عمرانی بودجه سال 1396 گلستان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی استان گلستان با رشد چشمگیر 45 درصدی همراه است.
فرماندار کردکوی نیز گفت: به مناسبت هفته دولت 37 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 220میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
مجتبی جمالی اظهار داشت: از این تعداد 27 پروژه عمرانی و 10 پروژه اقتصادی است که ظرفیت اشتغالزایی برای 57 نفر را در شهرستان به ارمغان آورده است.
وی در این مراسم که در سالن کانون کوثر کردکوی برگزار شد، اضافه کرد: مجتمع فرهنگی ‎هنری ارشاد، چهار بانده‎مسیر کردکوی – بندرترکمن و زیرگذر سه‎راهی یساقی؛ سه پروژه ملی و شاخص در حال اجرا در حوزه شهرستان کردکوی است.
فرماندار کردکوی ادامه داد: آسفالت راه مواصلاتی به دراز نو ، تکمیل و احداث پل محله ولاغوز و احداث پزشکی قانونی از دیگر طرح های در دست اقدام است.
شهرستان کردکوی با افزون بر 75هزار نفر جمعیت در غرب گلستان و در فاصله 27 کیلومتری گرگان واقع است.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار