استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: توجه به زیرساخت حوزه سلامت در افکار عمومی بسیار تاثیرگذار است و ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و یک‌هزار تختخوابی گرگان در اولویت دولت قرار دارد.

ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان24؛ حسن صادقلو صبح امروز در افتتاح مرکز ترومای شرق گلستان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: باید در حوزه سلامت در منطقه شرق استان گلستان به گردشگری سلامت توجه کرده و آن را توسعه و رونق دهیم و بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس و هزار تختخوابی گرگان نیز با نیت گردشگری سلامت تقویت کنیم.

 وی افزود: در حوزه هتلدینگ بیمارستان, باید به وضع بهداشت و پاکیزگی بیشتر توجه شود و وضع موجود را تطهیر کنیم و تجهیز بیمارستان به امکانات مدرن نیاز نیست.

استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از مباحث مهم در حوزه سلامت و عرصه خدمت و کار مردمی, گسترش و توسعه آموزش و پژوهش است و ارتقاء و توسعه و گسترش امر آموزش باید اصل قرار دهیم.

صادقلو تاکید کرد: مطلوب کردن وضع موجود بیمارستان‌ها که در منطقه گنبدکاووس امید مردم است, نحوه برخورد با مردم است که آثار روحی مطلوبی در افراد مراجعه کننده خواهد داشت.

وی اظهار کرد: توجه به زیرساخت حوزه سلامت در افکار عمومی بسیار تاثیرگذار است و بخشی عظیمی از باورهای مردم به نظام و کارآمدی مربوط به حوزه سلامت است.

نخستین مرکز ترومای شرق استان گلستان صبح امروز با حضور استاندار گلستان در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس افتتاح شد.

/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار