مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تامین سه تانکر آبرسان سیار از استان های همجوار برای آبرسانی به روستاهای ترکمن نشین گلستان خبر داد.

۳ تانکر سیار از استان های همجوار برای آبرسانی به گلستان تامین شد
به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، مهدی شکیبافر اظهار کرد: با بالا رفتن شدید مصرف آب در ایام منتهی به عید سعید قربان و به منظور کمک به ناوگان آبرسانی آبفار استان گلستان، سه دستگاه تانکر آبرسان از شرکت های آب و فاضلاب شهری و آب و فضلاب روستایی خراسان شمالی و آب و فاضلاب روستایی مازندران به ظرفیت ۴۵ هزار لیتر به ناوگان استان گلستان اضافه شد.

 وی با بیان اینکه این سه تانکر برای آبرسانی به روستاهای ترکمن نشین شهرهای مراوه تپه، کلاله، سیمین شهر، گمیشان و گنبدکاووستامین شده است، گفت: همچنین برای آبرسانی سیار به روستاها از ظرفیت تانکرهای آبرسانی بخش خصوصی، شهرداری ها و سایر ادارات هم بهره گرفته ایم.

کراپ‌شده - آبرسانی با تانکر

مدیر عامل آبفار گلستان ضمن تشکر از مردم و مشترکین عزیز که با صرفه جویی مناسب در این ایام کمک مناسبی به فرایند آبرسانی می کنند از همکاری خوب فرمانداران و بخشداران شهرستان ها و مسئولان سایر ادارات و شهرداری ها تقدیر کرد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار