در آخرین بازدیدهای میدانی از محل حادثه سقوط پراید به دره باقرآباد انجام شد؛

چهارمین جسد مربوط به خودروی سقوط کرده به دره باقرآباد توسکستان از توابع گرگان کشف شد که متعلق به فرزند محمدمهدی برهانی معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان می باشد.

جسد فرزند معاون اداره کل میراث فرهنگی گلستان پیدا شد + عکس

به گزارش گلستان24؛علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار مهر از پیدا شدن چهارمین جسد مربوط به خودروی پراید سقوط کرده در دره باقرآباد محور توسکستان خبر داد و اظهار کرد: در ادامه جستجو پیرامون نقطه سقوط خودروی پراید، متأسفانه جسد یکی دیگر از سرنشینان خودروی پراید کشف شد.

وی افزود: حوالی ساعت ۶ عصر چهارمین جسد مربوط به این خودرو در فاصله ۲۵۰ متری از سقوط خودرو کشف و با هماهنگی با مراجع قانونی و انتظامی در حال انتقال پیکر این جوان هستیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: با توجه به گزارش اولیه مبنی بر سه نفر سرنشین خودروی پراید هیچ حدس و گمانی مبنی بر یافتن جسد چهارم وجود نداشت اما در ادامه انجام وظایف قانونی با آخرین بازدیدهای میدانی پیکر چهارمین جسد رؤیت شد.

لازم به ذکر است حوالی ساعت ۹ و ۳۰ صبح روز (پنجشنبه) سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره باقرآباد محور توسکستان به هلال‌احمر گلستان اطلاع‌رسانی شد که پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه مشخص شد بیش از ۱۵ ساعت از وقوع تصادف می‌گذرد.

گفتنی است؛ چهارمین جنازه متعلق به حسین برهانی فرزند محمدمهدی برهانی معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و رئیس سابق میراث فرهنگی شهرستان کردکوی می باشد.

 

فرزندمعاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار