مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان:

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان از راه‌اندازی نخستین تعاونی مصرف زوجین جوان در کشور به صورت پایلوت در گلستان خبر داد.

تدارک خدمات برای زوجین جوان در راستای برگزاری جشن عروسی

به گزارش گلستان24؛محمد محمدی‌نیک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: نخستین تعاونی مصرف زوجین جوان در کشور به صورت پایلوت در گلستان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: زوجین جوان کشور به صورت پایلوت در قالب تعاونی مصرف زوجین جوان در کشور می‌توانند تا سقف 10 میلیون تومان انتخاب جهیزیه داشته باشند.

* 10 خدمت برای زوجین جوان در راستای برگزاری جشن عقد و عروسی تدارک دیده شد

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان ابراز کرد: با تنوعی که در محصولات لوازم خانگی تولید داخلی داریم زوجین جوان می‌توانند تا سقف 10 میلیون تومان جهیزیه تولید داخلی را خریداری کنند و وجه آن را با اقساط 36 ماهه پرداخت کنند.

محمدی‌نیک با بیان اینکه طرح ازدواج آسان در حال اجرایی شدن است، اذعان کرد: در راستای برگزاری جشن عقد و عروسی 10 خدمت برای زوجین جوان تدارک دیده شده است که می‌توان به کارت دعوت عروسی، فیلمبرداری، عکاسی، سالن پذیرایی، تزیین ماشین عروس و سایر خدماتی که برای یک جشن عقد و عروسی مورد نیاز است با مراکزی که این خدمات را ارائه می‌کنند تفاهم‌نامه تنظیم شده است.

وی یادآور شد: مراکزی که تفاهم‌نامه با آنها بسیته شده است خدمات خود را با تخفیف 10 الی 60 درصد به زوجین جوان ارائه می‌دهند و زوجین جوان در سراسر استان گلستان می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

*10 میلیون تومان تسهیلات بانکی به زوج‌های جوان تدارک دیده شد

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان خاطرنشان کرد: هر جوانی که در سن ازدواج قرار دارد می‌تواند از این خدمات استفاده کند و شعار ما با محوریت این است که مهمترین دغدغه خاطر دختران و پسران ما انتخاب همسر مناسب باشد و دغدغه هزینه بالای برگزاری مراسم و بیش از پنج میلیون تومان جهیزیه نداشته باشند.

محمدی‌نیک درخصوص طرح اجرای ازدواج آسان افزود: از طریق بانک‌های عامل 10 میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود 10 درصد برای زوجین جوان تدارک دیده شده است و زوجین با دریافت 10 میلیون تومان می‌توانند هزینه‌های مراسم جشن عقد و عروسی خود را تامین کنند و بازپرداخت آن در اقساط 36 ماهه است.

وی تصریح کرد: در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) طرح‌هایی را در راستای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان تدوین شده است از جمله می‌توان به برگزاری جشنواره ازدواج 114 زوج جوان اشاره کرد که این جشنواره را در روزهای آتی در پیش‌رو داریم.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان گفت: نمایشگاه معرفی طرح‌ها و برنامه‌های آسان‌سازی ازدواج جوانان به مدت 30 روز در پارک‌شهر شهرستان گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار