نسبت به مدت مشابه سال گذشته

رئیس‌پلیس راهور گلستان از کاهش 15 درصدی تعداد جانباختگان در این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان جانباختگان در سطح استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

افزایش آمار تصادفات عابرین پیاده در گلستان

به گزارش گلستان24؛ ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش 15 درصدی جانباختگان در سطح استان گلستان هستیم و امیدواریم روند نزولی جانباختگان در استان همچنان ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تاکنون در بحث جانباختگان در حوزه درون شهری 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشتیم که جای بسیار خوشحالی است.

* کاهش 4 درصدی مجروحین در گلستان/ موتورسیکلت‌سواران و عابرین پیاده دو معضل عمده و چالش ترافیکی در حوزه درون‌شهری هستند

رئیس‌پلیس راهور گلستان از کاهش چهار درصدی مجروحان در سطح استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شاهد کاهش مجروحین در سطح استان گلستان بودیم.

شرافتی موتورسیکلت‌سواران و عابرین پیاده را دو معضل عمده و چالش ترافیکی در حوزه درون‌شهری برشمرد و ابراز کرد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بیشترین تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد.

وی اذعان کرد: بیشترین تصادفات ما در ساعت 17 بعدازظهر و 21 شب در حوزه درون‌شهری در استان است و موتورسیکلت‌سواران و عابرین پیاده بیشترین تصادفات را به خود اختصاص دادند و کاربران ترافیک در این حوزه باید بیشتر توجه کنند.

* آمار تصادفات عابرین پیاده بر سایر تصادفات در استان گلستان پیشی گرفته است/ مردم باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند

رئیس‌پلیس راهور گلستان با بیا اینکه آمار تصادفات عابرین پیاده بر سایر تصادفات در استان گلستان پیشی گرفته است، خاطرنشان کرد: عابران پیاده باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و عدم توجه کافی، عبور ناگهانی از معابر، بی‌توجهی به اطراف و استفاده نکردن از پل‌های هوایی باعث جان باختن عابرین پیاده می‌شود.

شرافتی رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار حائز اهمیت برشمرد و اذعان کرد: روزهای پایانی شهریورماه روزهای بسیار پرترافیکی است و به جرات می‌توان گفت ترافیک در این روزها با ترافیک ایام نوروز برابری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، یادآور شد: همه مردم اعم از رانندگان و عابرین پیاده به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا شاهد هیچگونه تصادفات در سطح استان گلستان نباشیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار