نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه سنتی در بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد و باید نگاه جدیدی به وجود بیاید و در حوزه گردشگری به این مهم توجه شده و باید فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری گلستان نیز حمایت شوند.

بخش صنعت و کشاورزی در استان گلستان سنتی است

به گزارش گلستان24،نورمحمد تربتی‌نژاد عصر امروز در نشست با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، هنرمندان صنایع دستی و تشکل‌های غیردولتی استان گلستان با حضور معاون رئیس جمهور اظهار داشت: مفتخر هستیم این جلسه با حضور آقای مونسان معاون رئیس جمهور در گلستان برگزار شد و امید داریم این سفر خیر و برکت برای استان داشته باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی در روزهای نخست فعالیت خود به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به استان گلستان آمدند که این جای خرسندی است.

تربتی‌نژاد به موهبت طبیعی و اقلیم‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: جاذبه گردشگری و وجود اقوام ظرفیت خوبی را در حوزه گردشگری در استان ایجاد کرده است.

وی گفت: نگاه سنتی در بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد و باید نگاه جدیدی به وجود بیاید و در حوزه گردشگری به این مهم توجه شده است.

تربتی نژاد افزود: در کشورهای مختلف دولت‌‌‌‌ها به آن صورتی که مرسوم است فعالیت‌ها در اختیار دولت نیست و به بخش خصوصی واگذار شده و امید داریم این مهم در دولت مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان ظرفیت خوبی در حوزه فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری دارد و با توجه به شعار سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" می‌تواند قدم‌های خوبی را در استان بردارد.

وی افزود: اگر از فرصت‌ها بهره بجوییم می‌توانیم از این فرصت‌ها برای تولید ثروت در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار