مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت: استان گلستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی برخوردار است و استان گلستان لایق بیش از آن چیزی است که امروز دارد.

ظرفیت گردشگری گلستان بی‌نظیر است

به گزارش گلستان24،ابراهیم کریمی عصر امروز در افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است اظهار کرد: استان گلستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی برخوردار است و استان گلستان لایق بیش از آن چیزی است که امروز دارد.

وی گفت: گلستان دارای صنعت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بی‌نظیری است و نمی‌توان به سادگی از این قابلیت‌ها گذشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای ظرفیت‌های نیروی انسانی بسیار بالایی است که باید به طور جدی به این ظرفیت‌ها پرداخته شود تا استان گلستان به جایگاه اصلی‌اش برسد.

کریمی بیان کرد: موزه روستایی، بافت تاریخی، صنایع دستی، دیوار دفاعی گرگان و مباخث دیگر گردشگری و میراث فرهنگی استان گلستان از جمله مسائلی بود که به همراه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان به آن اشاره شد و امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین به میزبانی استان گلستان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان واقع در کیلومتر پنج جاده گرگان به آق‌قلا از امروز تا 22 شهریور ماه برپا است.

این جشنواره برای نخستین بار در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار