اولین گروه از زائران گلستانی حج تمتع شنبه 25 شهریور ماه به فرودگاه گرگان وارد خواهد شد .

محدودیت در پذیرش مستقبلین حجاج

به گزارش گلستان۲۴؛رامین آذری مدیر کل فرودگاه‌های گلستان با بیان این مطلب در خصوص تمهیدات این فرودگاه برای بازگشت حاجیان ، گفت : امسال با توجه به افزایش تعداد پروازها و زائران حج تمتع ، محدودیت هایی را در پذیرش مستقبلین حجاج خواهیم داشت .

وی با اشاره به محدودیت فضا و اماکن فرودگاهی و آیین های پرشور استقبال از حجاج در استان گلستان گفت : در صورت پذیرش همه مستقبلین ، در هر پرواز با جمعیتی بین 7 تا 10 هزار نفر مواجه خواهیم بود که این امر باعث مختل شدن خدمت رسانی به حجاج و سایر مسافرین پروازهای داخلی خواهد شد . لذا ضمن درخواست از هم استانی های عزیز برای عدم حضور و استقبال در فرودگاه و به جهت ارائه سرویس بهتر به حجاج ، تمهیداتی در این مورد اندیشیده ایم .

رامین آذری در ادامه از تهیه و توزیع کارت هایی برای هر یک از زائران خبر داد و عنوان کرد : این کارت ها قبل از اعزام حجاج در اختیار خانواده های آنها قرار گرفته و با ارائه این کارت ها فقط یک ماشین اجازه ورود به فرودگاه را خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : اعمال این محدودیت ها در راستای سرویس دهی بهتر به حجاج و خانواده های آنها می باشد ، لذا از شهروندان گلستانی خواست تا با همکاری و رعایت این مورد ، به خدمت رسانی و سرویس دهی به زائران کمک کنند .

وی توضیح داد : عملیات بازگشت حجاج گلستانی از روز شنبه 25 شهریور ماه آغاز و طی مدت ده روز تا سوّم مهر ماه 26 پرواز زائران گلستانی را از مدینه به گرگان منتقل خواهد کرد .

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار