رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، گفت: گلستان در سال ۹۵ رتبه ۱۸ ارزش افزوده بخش صنعت را کسب کرد.

گلستان رتبه ۱۸ ارزش افزوده بخش صنعت را کسب کرد

 به گزارش گلستان۲۴؛حسینقلی قوانلو ظهر چهارشنبه در دومین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان در سالن همایش مجتمع کاپری، با بیان این که ملاک ارزشیابی تولیدات، حقوق مردم است، به چهار شاخص درنظر گرفته شده برای ارزیابی اشاره و اظهار کرد: کیفیت تولیدات و خدماتی که عرضه می شود، قیمت مناسب و بر مبنای شاخص های قیمت گذاری، شبکه توزیع در جهت آسان رسیدن به دست مصرف کنندگان، ارزیابی توسط مردم و بحث رسیدگی به شکایات مردمی از اصول ارزیابی بوده است.

قوانلو افزود: در این همایش دستگاه های مختلفی از قبیل استاندارد، اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی، بهداشت و .. برای ارزیابی حضور داشتند.

وی با یادآوری اینکه در سال ۹۱ تا ۹۲ ارزش افزوده بخش صنعت استان رتبه ۲۶ در بین استانها داشت اما در سال ۹۵ ارزش افزوده بخش صنعت رتبه ۱۸ به دست آورد، تصریح کرد: این حرکت بسیار بزرگی است که استان گلستان توانست هشت استان را پشت سر بگذارد.

همچنین در این همایش، رییس انجمن حقوق مصرف کنندگان استان گلستان با بیان اینکه در جهان، آموزش به حقوق مصرف کنندگان از کودکی شروع می شود، اظهار کرد: انجمن حمایت حقوق مصرف کنندگان این آمادگی را دارد تا آموزش را از مدارس شروع کند.

موسی الرضا رضایی ادامه داد: از ۲۵۶ واحد ثبت نامی ۱۰۴ واحد ارزیابی شد و امروز از ۳۷ واحد خدماتی، صنفی، توزیعی و گردشگری تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف حقوق مصرف کنندگان باید اعتماد کالای ایرانی به مردم بازگردانده شود و برای رضایت مشتری باید تمام امکانات صرف شود.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار