رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان:

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: ۸۰۰ راننده دارای مجوز سرویس مدارس در گرگان مشغول به فعالیت هستند .

خدمات دهی  11 شرکت مجاز سرویس مدارس در گرگان + آدرس

به گزارش گلستان 24؛ به  نقل از کلاس بیست؛ "احمد سالاری" در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان حمل ونقل نیز بر فعالیت آنان نظارت و بازرسی کامل دارد .

وی بر ساماندهی و  بهینه کردن وضعیت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان تاکید:  از دارندگان کلیۀ خودروهای شخصی که تمایل به خدمت دهی در سرویس مدارس را دارند  با مراجعه به شرکت های مجاز سرویس مدرسه نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام  نمایند .

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان  تصریح کرد: برای کلیۀ رانندگان تحت پوشش شرکت های سرویس مدارس کدشناسایی ، پروانه فعالیت و برچسب شناسایی صادر شده و داشتن گواهینامه معتبر ، صلاحیت فردی ، معاینه فنی خودرو و بیمه از الزامات سازمان حمل و نقل برای صدور و یا تمدید پروانه فعالیت سرویس مدرسه می باشد .

سالاری در خاتمه متذکرشد: از شهروندان درخواست نمود جهت بهبود سرویس دهی به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید و امنیت بیشتر برای فرزندان خود از سرویس مدارس مجاز استفاده نمایند .

گفتنی است؛ در مرکز استان گلستان حدود 7هزار نفر از دانش آموزان از سرویس حمل و نقل استفاده می‌کنند با خدمات دهی  11 شرکت مجاز وجود دارد.

اسامی شرکت های مجاز سرویس مدارس در گرگان به شرح زیر است.

لیست سرویس مدارس

ارسال نظر

آخرین اخبار