فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

فرمانده سپاه نینوا گلستان از قرارگیری 61 روستا به عنوان پایلوت اجرای طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این استان خبر داد.

61 روستا پایلوت اجرای برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در گلستان

به گزارش گلستان24؛ رحمت‌الله صادقی عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سه دهستان با 61 روستا در استان گلستان مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دهستان کرند شهرستان گنبدکاووس، زرین‌گل علی آباد کتول و دهستان مراوه‌تپه از شهرستان مراوه‌تپه مناطقی است که در استان گلستان به عنوان مناطق مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات مختلف در حوزه زیرساخت و عمران، اقتصاد و معیشت، تعلیم و تربیت، فرهنگ و سلامت از جمله مباحث مورد توجه در این قرارگاه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از زمان آغاز طرح قرارگاه آبادانی و پیشرفت در استان گلستان تمام برآوردهای لازم به منظور اجرای طرح‌ها در پنج محور مورد نظر در اختیار قرار گرفت و مقدمات لازم برای اجرای کار فراهم شده است.

 

 

صادقی گفت: سپاه با تمام توان و انرژی آماده اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر است و اگر اقدامات جهادی و هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های متولی وجود داشته باشد به طور قطع می‌توانیم شاهد تسریع در اقدامات و پیشرفت روستاهای استان باشیم.

وی تاکید کرد: یکی از طرح‌های موفقی که باعث افزایش هماهنگی و ایجاد تجربه خوب در همکاری و هماهنگی بین دستگاهی در استان بوده است، طرح شهید شوشتری بوده که خوشبختانه این تعامل و هماهنگی از گذشته بیشتر شده که امیدواریم در این قرارگاه نیز شاهد همان همکاری و دلسوزی مسئولان دستگاه‌ها باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این برنامه در یک بستر برنامه ششم توسعه دیده شده و این پروژه‌ها استمرار خواهد داشت و ما می‌توانیم از این مدل در تمامی دستگاه‌ها استفاده کنیم و شاهد پیشرفت همه جانبه کشور باشیم.

صادقی تاکید کرد: پیشنهاد ما در جلسه قرارگاه مرکزی این بوده که کارها در حوزه اجرایی با هماهنگی استانداران و نمایندگان تام‌الاختیار از سوی استاندار انجام شود تا شاهد پیشرفت اجرای پروژه‌ها و تسریع در امور مورد نظر باشیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار