استاندار گلستان گفت: خدماتی که دولت ها به جامعه ارائه می دهند را مردم از نظام می دانند و به طبع افزایش خدمات موجب افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد شد.

برخورداری تمامی شهرهای گلستان از گاز

به گزارش گلستان 24؛حسن صادقلو، استاندار گلستان، شب گذشته (25 شهریور) در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گفت: باید امکانات را در مناطق محروم به صورت متمرکز فراهم کنیم که تجربه خوبی در سال 94 در راستای اجرای طرح شهید شوشتری به دست آوردیم.

 

وی افزود: خدماتی که دولت ها به جامعه می دهند مردم آن را به پای نظام جمهوری اسلامی می گذارند برای همین افزایش خدمات باعث افزایش و بالا رفتن اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای طرح های پیشرفت و آبادانی در استان نیازمند نظام مهندسی حساس و فکورانه است، خاطرنشان کرد: همه دستگاهها وظیفه ذاتی برای محرومیت زدایی و آبادانی دارند و باید دراین قرارگاها این وظایف را متمرکزکنیم.

 

وی با اشاره به خدماتی که در نظام جمهوری اسلامی به جامعه ارائه شده است، اظهار کرد: تمامی شهرها و ۹۵ درصد روستاهای استان از نعمت گازبهره مندهستند.

 

صادقلو گفت: باید اقداماتی که قرار است از سوی دستگاه ها در راستای اجرای این طرح انجام شود به صورت یکپارچه باشد در این صورت توسعه و عمران اتفاق خواهد افتاد در غیر این صورت نسبت به آن انتقاداتی وجود خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری گفت: در 14 نقطه از استان این طرح اجرا شده و 35 تا 55 درصد پیشرفت دارد.

 

استاندار گلستان به طرح ۱۴ روستای بدون بیکار اشاره کرد وگفت: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف در 14 روستای استان اجرای می شود که در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه توسعه پایدار در روستاهای هدف طرح باید مدنظر متولیان قرار داشته باشد، گفت: با دانش بومی و توجه به شرکتهای دانش بنیان و فناوری می توانیم به درآمد پایدار درروستا دست پیدا کنیم.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار