مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان:

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: دهستان کرند بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد که آبرسانی به آنها به صورت سیار و با تانکر انجام می شود.

آبرسانی به 120 روستا با تانکر در گلستان

به گزارش گلستان 24؛مهدی شکیبافر، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان، شب گذشته (25 شهریور) در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: سال گذشته در اعتبارات این بخش رشدی 8 درصدی داشتیم، این در حالی است که هیچ سالی رشد بیشتر یک درصد نبود.

 

وی افزود: اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان پیش بینی شده که تاکنون اقدامات خوبی در آنها انجام شده است.

 

شکیبافر بیان کرد: به 120 روستا با تانکر آبرسانی شده که بیشترین تمرکز در شهرستان مراوه تپه است. دهستان کرند گنبدکاووس نیز بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارد که آبرسانی به آنها نیز به صورت سیار و با تانکر صورت می گیرد.

 

وی افزود: وزارت نیرو و انرژی نیز در قالب اجرای این طرح وظایفی دارند و اعتباراتی نیز برای این سه دهستان پیش بینی شده است. برهمین اساس 3.6 میلیارد تومان برای مراوه تپه، 2.1 میلیارد تومان برای گنبدکاووس و 2.8 میلیارد تومان برای علی آبادکتول در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان عنوان کرد: هر دستگاه و بخشی برای اجرای این طرح وظیفه مند بوده و دارای اعتبارات مشخصی هستند و می توان با هماهنگی بین آنها به هم افزایی رسید.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار