فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی طرح های موردنظر خود را در سه دهستان استان که شامل ۶۱ روستا است، اجرا می کند.

اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان گلستان

به گزارش گلستان 24؛رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، شب گذشته (25 شهریور) در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گفت: براساس برنامه ریزی قرارگاه، بنا است تا طرح مورد نظر در 100 نقطه کشور در قالب دهستان ها اجرایی شود.

 

وی افزود: این قرارگاه وظیفه برنامه ریزی، نظارت و بازخوردگیری اقداماتی که در راستای پیشرفت و آبادانی انجام می شود را دارد.

 

فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه این قرارگاه در سه دهستان این طرح ها را اجرا می کند، گفت: این سه دهستان شامل کرند در گنبدکاووس، زرین گل در علی آبادکتول و بخش مرکزی شهرستان مراوه تپه است که در مجموع 61 شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد.

 

وی با اشاره به محورهای این طرح گفت: تأمین زیرساخت ها، فعالیت های اقتصادی در راستای بهبود معیشت، تعلیم و تربیت، فرهنگ و سلامت از محورهای اجرای این طرح است.

 

صادقی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح فراهم شده است، به نتایج رضایت بخش طرح شهید شوشتری هم اشاره کرد و افزود: تجربه ارزشمندی در قالب طرح شهید شوشتری دراستانداری بدست آمد و پس ازآنکه دو سال قبل سه نقطه مورد توجه قرار گرفت در سال بعد تقویت شد وتوانسته همپوشانی لازم را برای ایجاد خدمات در روستاهای محروم شکل بدهد. البته باید از ظرفیت های مردمی برای اجرای طرح استفاده کرد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار