فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با صدور چک های سرقتی اقدام به خرید شالی از شهروندان کرده است.

توقیف 98 راس دام قاچاق در بندرگز

به گزارش گلستان 24؛از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید شالی از آنها کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مال باختگان گفتند که متهم با جلب اعتماد و رفتارهای فریبکارانه، شالی ها را در وزن های مختلف با صدور چک خریداری و با این وعده که چک های پرداختی به روز بوده و اعتبار کافی دارد، آنها را مجاب به فروش محصول کرده است.
سردار جاویدان ادامه داد: با راهنمایی مال باختگان و تلاش ماموران، متهم در مشهد دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی بیان داشت: در بازجویی های انجام شده، متهم به یک میلیارد و 800 میلیون ریال کلاهبرداری با صدور چک بلامحل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی گلستان گفت که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شد.
**توقیف 98 راس دام قاچاق در بندرگز
جانشین فرماندهی انتظامی بندرگز در غرب گلستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل 98 راس دام فاقد مجوز در پلیس راه نوکنده خبر داد.
سرهنگ سلیمان خان احمدی گفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده از توابع شهرستان بندرگز یک دستگاه کامیونت حامل دام سبک و سنگین فاقد مجوز را متوقف کردند.
به گفته وی؛ دراین پیوند پرونده تشکیل و محموله قاچاق پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار