اولین جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی و با رویکرد نقد عوامل موثردر ایجاد فقر برگزار می‌شود.

 نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی اظهار کرد: در این جشنواره میخواهیم ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و دستگاه سیاستگذاری، آثار خبرنگاران را در محورهای جشنواره گردآوری و مستند کنیم.
وی در خصوص جزییات جشنواره گفت: این جشنواره در بنج رشته گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز و در هشت محور نقد سیاست‌های غلط اجرایی در حوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها، زندگی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت برگزار می‌شود.
مازندرانی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی را حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: مقررات و فرم شرکت در جشنواره و شیوه ارسال آثار در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به آدرس www.mcls.gov.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی www.tamin24.ir در دسترس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار