مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان خبر داد

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستان گرگان از برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان 24 ، سلمان گرزین در گرگان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی در 6 غرفه «ترشیجات»، «گیاهان دارویی»، «دوغ شتر»، «خیاطی»، «عرقیات گیاهی» و «گلخانه» برپا شد این نمایشگاه در حاشیه برگزاری نمایش فرهنگی رزمی یاران عاشورایی در معرض دید عموم مردم گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه 9 تولیدکننده مبادرت به عرضه محصولات تولیدی خود کردند برپایی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم بر شمرد و تصریح کرد: تولیدات اقتصاد مقاومتی عرصه‎های مختلف در این نمایشگاه بدون واسطه و به صورت مستقیم در معرض دید مردم گذاشته شده است.

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه جنگ اقتصادی یکی از راه‎های مقابله دشمن با انقلاب اسلامی است بر لزوم توجه و تقویت اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و رقابت‎پذیری محصولات تولیدی کشور در بازارهای جهانی بستگی به کیفیت کالاها دارد.

گرزین با اشاره به اینکه در جبهه اقتصادی باید خودمان را تجهیز کنیم؛ برپایی این نمایشگاه را یک گام رو به جلو در راستای معرفی تولید بومی و حمایت از کالای داخلی عنوان کرد و از مردم استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان دعوت کرد تا از محصولات این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گرگان را یکی از قطب‎های تولید ترشیجات و شوریجات عنوان کرد و از پرداخت 400 میلیون تومان تسهیلات بسیج سازندگی شهرستان گرگان برای تولید این محصولات خبر داد و گفت: سال گذشته 29 نفر از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی از این تسهیلات بهره‎مند شدند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار