به مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» بعدازظهر امروز، به مناسبت هفته بسیج در مقابل پارک شهر گرگان افتتاح شد.

نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» در پارک شهر گرگان افتتاح شد+تصاویر

دیرزمانی است که دشمن جمهوری اسلامی ایران به طرق مختلف بر طبل جنگ اقتصادی با کشورمان کوبیده است، این جنگ را تک تک اعضای ملت به همان اندازه که واژه «تحریم» را شنیدند، تا کنون حس کرده اند.

به گزارش گلستان24، اما اکنون به یمن تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همت مردمی برای این تک دشمن پاتک نظام آماده است، اگر دستگاه های متولی به راهبرد «اقتصاد مقاومتی» عمل کنند، قانون داماتو همانگونه که در دو دهه گذشته راه به جایی نبرد باز هم نتیجه ای نخواهد داشت، بسیاری از تویدکنندگان حتی کوچک داخلی نشان دادند که اگر توجه به محصولات خودی افزایش پیدا کند واژه «تحریم» به واژه ای نامانوس در قاموش واژگان ملت ایران تبدیل خواهد شد.

بسیج و سپاه یکی از پای کاران اصلی اقتصاد مقاومتی در کشور بشمار می روند، بسیج همچنانکه در میدان های دیگر نبرد همیشه آماده رزم بوده در میدان اقتصادی نیز جامه از تن درنیاورده و در میانه نبرد است.

namayeshgah1

namayeshgah3

namayeshgah4

namayeshgah5

بعدازظهر امروز، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» به همت سپاه ناحیه گرگان و همکاری فرمانداری این شهرستان، مقابل پارک شهر افتتاح شد.

به گفته سلمان گرزین، مسئو بسیج سازندگی سپاه گرگان تویدکنندگان برتر خانگی گرگان محصولات خود را در 14 غرفه در معرض دید عموم قرار می دهند تا مشکل احتمالی فروش تولیداتشان مرتفع شود.

namayeshgah6

namayeshgah7

namayeshgah8

namayeshgah9

وی افزود: ما به اتفاق مردمی که سهمی در تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی دارند در این نمایشگاه سعی داریم به عنوان یک سرباز نشان بدهیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی قابلیت اجرا و نتیجه های اثربخش دارد.

گرزین تولیدات مشاغل خانگی گرگان را در عرصه های مختف صنایع تبدیلی، تولیدات بلدرچین، قارچ، عسل و دیگر محصولات خواند و افزود: طی مطالعات انجام شده شهرستان گرگان به عنوان قطب تولید ترشیجات و شوریجات شناخته شد.

namayeshgah10

namayeshgah11

namayeshgah12

مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان همچنین گفت: از اواسط تابستان تا کنون 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات وامی به تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی در گرگان تخصیص پیدا کرده که از این مقدار 210 نفر به صورت مستقیم و بیش از 550 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند.

گفتنی است این مراسم با حضور سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، سید عباس حسینی، فرماندار گرگان و دیگر مسئولان شهری همراه بود.

namayeshgah13

namayeshgah14

namayeshgah15

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار