فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: کمک به مردم مسلمان میانمار یک وظیفه انسانی است و سپاه این آمادگی را دارد کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کند.

سپاه گرگان آماده جمع آوری کمک برای مسلمانان میانمار است

به گزارش گلستان 24 ؛سید علی مهاجر، اظهار کرد: کمک به مردم مسلمان میانمار یک وظیفه انسانی است و سپاه این آمادگی را دارد کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کند.

وی افزود: با مطرح کردن این موضوعات برخی ها اعتراضاتی می کنند که این افراد حتی شهدای مدافعان حرم را هم زیر سوائل می برند اما باید توجه داشت کسانی که این سخنان را بازگو می کنند حتی توفیق کمک رسانی به فقرای شهر و دیار خود را هم ندارند.

سرهنگ علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: در برخی ازجا ها افراد با تقدیم جان خود مدافعان حرم می شوند و در برخی از جاها با تقدیم هدیه ای از مال خود مدافع حریم دین خود خواهند شد، دینی که توصیه به انفاق و نوعدوستی دارد.

وی با اشاره به بحث اربعین، افزود: مردم ولایت مدار ما علاقه مند هستند در برپایی موکب که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است نقش آفرینی کنند.

مهاجر اظهارداشت: پایگاه های بسیج و مقاومت این آمادگی را دارند نسبت به جمع آوری نذورات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال یکی از موکب های گلستان دارای مجوز شد اما فعالیت خود را از سال آینده آغاز می کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر گلستان دارای ۱۰ موکب است که چهار موکب متعلق به گرگان است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار