مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام جواد (ع) راه و رسم ولایت را به مسلمانان معرفی کرد.

امام جواد (ع) راه و رسم ولایت را به مسلمانان معرفی کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت جوادائمه (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) جوان‌ترین امامی بود که در سن جوانی به شهادت رسید.

وی بابیان اینکه دوران زندگی امام جواد (ع) متفاوت بود، تصریح کرد: مأمون امام رضا (ع) را به شهادت رساند و برای فریب مردم تصمیم گرفت به امام جواد (ع) نزدیک‌تر شود تا وانمود کند قاتل امام رضا نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم رفته رفته متوجه شدند این مأمون بود که امام رضا (ع) را به شهادت رساند و بین امام جواد (ع) و مردم فاصله انداخته است.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: هرچند امام جواد (ع) در سن جوانی به شهادت رسید اما توانست این آگاهی را به مسلمان برساند که راه و رسم ولایت با راه و رسم سلاطین متفاوت است.

نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

امام جواد (ع) مرز بین مسلمانان واقعی را تبیین کرد

وی تصریح کرد: امام جواد (ع) خط و مرز بین مسلمانان واقعی و حاکمان عباسی را تبیین کرد تا حکومت عباسی نتواند با انحراف راه حق، راه اصلی دین را با عقاید خود در هم بیامیزد.

ولی نژاد افزود: امام جواد (ع) در حدیثی فرمود زندگی انسان هابه نیکی بهتر از زندگی با عمر طبیعی است و هرکسی که با نیکی زندگی کند عمر طولانی‌تری خواهد داشت یعنی فکر و اندیشه او جاودانه‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگرانسان زندگی شرافتمندانه و همراه با تشخیص راه درست و راه حق را انتخاب کند یقیناً این زندگی دوام و بقای بیشتری خواهد داشت.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار