استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: معلمان الگو و آینده‌ساز دانش‌آموزان هستند و باید در راستای ارتقای کیفی دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت تلاش ‌کنند.

معلمان در ارتقای کیفی دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت کمک ‌کنند

به گزارش گلستان 24؛  حسن صادقلو, صبح امروز در مراسم بازگشایی زنگ مهر در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه نیکان در شهرستان رامیان اظهار داشت: دانش آموزان بدانند شخصیت‌های بزگ آینده نظام از میان دانش آموزان امروز کشور شکل می گیرد و شما می‌توانید آینده کشور را بسازید

وی با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه افزود: بهترین دوست برای شما دانش آموزان, معلمان هستند که جایگاه والایی نزد خدا و ائمه دارند.

استاندار گلستان افزود: دوست باید یکی از نیازهای اساسی دوستی را برطرف کند و معلم بهترین دوست انسان است و یکی از جلوه های مهم دانش آموزی که معلم آن را شکوفا می کند, آموزش است که سبب ارتقاء شکل گیری و مهم شدن شخصیت فرد می‌شود.

صادقلو یادآور شد: روز نخست مهر,روز آخر سال تحصیلی است که به سرعت سپری می‌شود و باید از گذشت این سیر زمانی, استفاده مطلوب را کرد و مطالعه را مورد توجه جدی قرار داد.

وی اظهار کرد: امروز بیش از هر چیز به خدمت خداپسندانه و توسعه‌گرا نیازمندیم و معلمین منشأ و محور توسعه هستند و توفیق معلمین در امر تعلیم و تربیت بهتر شدن مدیریت کشور است و ساختار فکری آینده را معلمان می‌سازند.

استاندار گلستان تاکید کرد: این مدرسه بیش از 80 سال سابقه دارد و شما دانش آموزان باید از ظرفیت دانش آموختگان قدیمی که اکنون با تجربه شدند استفاده بهینه کنید..

صادقلو گفت: دانش‌آموزان باید در کلاس درس, سوالات مفید بپرسند و این کار را سرلوحه تلاش خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار