نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه در مورد انتخاب استاندار روی شخص خاصی نظر ندارم، گفت: انتخاب برعهده دولت است، معیارها مطرح شده ولی دخالت مصداقی ندارم.

جاذبه بین المللی استان با احیای دیوار دفاعی گرگان

به گزارش گلستان 24؛از دفتر امام جمعه گرگان؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه دوشنبه در جمع گلستانی های مقیم تهران درباره مسائل مطرح شده پیرامون انتخاب استاندار گلستان، اظهار داشت: این استان به استانداری توانمند، اجرایی و شجاع نیاز داشته که ملاحظه کار نباشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اخیرا در فضای مجازی مطالبی را منتسب به من مطرح کرده اند مبتی بر اینکه استاندار بومی نباشد که صحیح نیست،معیارهای مد نظر را با دولت طرح کرده و انتظار دارم استانداری با چنین معیارهایی انتخاب شود.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه گلستان جای کار بسیاری بخصوص در بخش زیربنایی برای توسعه و تحول دارد، گفت: استان ما جاذبه هایی برای حضور سرمایه گذاران ندارد، 15 سال است که تاکید دارم جاذبه ای برای استان درست شود.
آیت الله نورمفیدی افزود: 13 سال است که روی جزیره آشوراده تاکید دارم و معتقدم باعث تحول استان می شود، اما هنوز اتفاقی برای آن رخ نداده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین گفت که احیای دیوار دفاعی گرگان می تواند جاذبه بین المللی برای استان ایجاد کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار