معاون پارلمانی دولت دهم:

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: آمریکا دنبال خنثی کردن امتیازات ایران در برجام است.

آمریکا به دنبال خنثی کردن امتیازات ایران در برجام است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام محمدرضا میر تاج‌الدینی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اصولگرایان در دوران فاصله بین انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برای خود دوره بازسازی تعریف کرده‌اند و به تقویت تشکیلات درون‌گروهی و آسیب‌شناسی نسبت به گذشته می‌پردازند.

وی بابیان اینکه در آینده شاهد برگزاری کنگره‌های مجامع عمومی احزاب اصولگرایان خواهیم بود، افزود: «جمنا» هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یک بازنگری در ساختار تشکیلاتی خود را در دستور کار قرار داده است.

معاون پارلمانی دولت دهم اظهار کرد: چه در شورای مرکزی و چه واحد اقشار جمنا یک برنامه‌ریزی برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه به‌صورت صنفی و تخصصی انجام‌شده که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: جمنا نقش حزبی ندارد بلکه فرا حزبی است و در کنار نیروهای اصولگرا به دنبال ایجاد وحدت و همگرایی است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب جمنا در دوران انتخابات ریاست جمهوری بود که توانستند با کمتر از یک سال فعالیت ۱۶ میلیون رأی جمع‌آوری کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی - کراپ‌شده

نماینده ادوار مجلس افزود: سخنرانی ترامپ و موضع‌گیری‌هایش حقایقی را که درگذشته توسط رهبری عنوان‌شده بود آشکار کرد و بدعهدی آمریکا را ثابت کرد.

معاون پارلمانی دولت دهم اظهار کرد: در هیچ کشوری مشاهده نشده که دولت جدید فعالیت دولت‌های قبل را به‌راحتی کنار بگذارد و این امر نشان داد که آمریکا قابل‌اعتماد نخواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا تصمیم دارد در ظاهر برجام را حفظ کند اما امتیازات آن را خنثی کند و با این کار درواقع هر چه داده‌ایم انگار هیچ دریافت نکرده‌ایم.

 حجت‌الاسلام میرتاج الدینی افزود: دولت آمریکا از دست ایران عصبانی است چراکه دولت ایران برنامه و نقشه‌های آمریکا برای خاورمیانه را با شکست مواجه کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، یمن و ... نتوانست برنامه‌های خود را پیاده کند چراکه این کشورها همسو با نیروهای مقاومت هستند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: در زمان مذاکرات نیروهای انقلابی نگران مذاکرات بودند و نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار دادند اما این نگرانی از سوی برخی‌ها به دلواپسی تعبیر شد تا جایی که از واژه دلواپسی به‌عنوان ناسزا استفاده می‌کردند.

مجلس و دولت همکاری خوبی دارند

وی بابیان اینکه خوشبختانه مجلس دهم همکاری خوبی با دولت دارد، اظهار کرد: در مجلس سه طیف از نیروهای انقلاب، اصلاح‌طلب‌ها و طیفی از اعتدالیون حضور دارند و ازنظر من مجلس بهترین راه برای پیگیری وعده‌های دولت است.

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به حواشی پیش‌آمده در رابطه با سخنان یک فوتبالیست ملی در خصوص سوریه، اظهار کرد: حواشی فوتبال و صحبت های یک فوتبالیست را نباید به‌پای یک ملت بگذاریم.

وی تصریح کرد: عده کمی در رابطه با موضوع مسابقه ایران و سوریه سخنان زیادی گفتند اما در مقابل زورگویی‌ها و توهین‌های ترامپ علیه ایران سکوت کردند و حتی یک توئیت هم نگذاشتند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در رابطه با انتخاب وزیر نیرو و علوم  اظهار کرد: شنیده شده انتخاب وزیر علوم و نیرو به نیمه دوم مهرموکول شده و انتظار داریم دولت این دو وزارت خانه را با سرعت سرو سامان دهد.

وی افزود: باید کاری کنیم که در مسیر علمی کشورپیشرفت داشته باشیم  پسرفت نکنیم و برای رسیدن به این امر افرادی را انتخاب کنیم برای جامعه علمی مفید باشند.

معاون پارلمانی دولت دهم اظهار کرد: انتخاب مجدد آقای روحانی به علت عملکرد ایشان نبود چرا که شاهد بودیم در دوره قبلی ریاست جمهوری مردم دچار مشکلات اقتصادی شدند و بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل شد، بلکه انتخاب ایشان به دلیل رقیب هراسی بود که در زمان انتخابات رخ داد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار