رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان با بیان اینکه گلستان توانمندی ایجاد ۲۴ هزار شغل را دارد، گفت: با رفع مشکل سامانه رصد در بخش صنعت حدود ۳ تا ۴ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد  7 هزار شغل در بخش صنعت گلستان

به گزارش گلستان24؛حسینقلی قوانلو صبح امروز در سومین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار داشت: با رفع مشکل سامانه رصد در بخش صنعت حدود 3 تا 4 هزار شغل ایجاد خواهد شد و تاکنون 3 هزار شغل در بخش اصناف ایجاد شده که متاسفانه سامانه رصد دچار مشکل است که به کندی ثبت می‌شود.

وی تاکید کرد: در زمستان سال گذشته ما بیش از 4 هزار شغل ایجاد شد که رونق اشتغال را رقم زد اما 2.5 درصد مشارکت افزایش بالا رفته اما استان گلستان توان ایجاد شغل بیشتر را دارد.

قوانلو خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته در بخش صنعت 62 هزار شغل ایجاد شد اما در هر فصل میزان اشتغال متفاوت است و آمار اشتغال ما نسبت به کشور 26 درصد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: در کشور کاهش یک درصدی بیکاری در نظر گرفته شده است اما با توجه به افزایش مشارکت در گلستان باید 24 هزار شغل ایجاد شود که در بخش صنعت 7 هزار شغل ایجاد خواهد شد.

قوانلو تاکید کرد: استان گلستان با 500 میلیون  تسهیلات بخش رونق، 540 میلیون تسهیلات بیش از 25 هزار شغل ایجاد خواهد شد. / تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار