مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

مدیر کل صدا و سیمای گلستان بابیان اینکه برخی از مدیران استان تمایلی به طرح مشکلات دستگاهی آن ها در صدا و سیما ندارند، گفت: ما مانع حرکت مدیران نیستیم بلکه تلاش داریم مشکلی حل شود.

صدا و سیما مانع حرکت مدیران گلستانی نیست

به گزارش گلستان 24 ، بهرام عبدالحسینی عصر شنبه در سومین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: در سایر استان های کشور مدیران دستگاه های اجرایی تلاش می کنند معضلات و مشکلات را از طریق رسانه ملی برجسته کرده و به گوش مسئولان کشوری برسانند.

وی با بیان اینکه در گلستان مدیران تمایلی به انعکاس معضلات و مشکلات از رسانه ملی ندارند، تاکید کرد: صدا و سیما نمی خواهد مانع حرکت و یا سنگی بر سر راه مدیران باشد بلکه تلاش می کند تا مشکلی حل شود.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان از تشکیل کارگروه رسانه و اشتغال در صدا و سیمای گلستان خبر داد و گفت: از ماه ها قبل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش داریم تا به یک فهم مشترک  در ارتباط با برنامه سازی  و حل معضلات و مشکلات این حوزه برسیم.

وی با بیان اینکه تولید برنامه در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال از سال گذشته در گلستان آغاز شده است، افزود: تلاش داریم در این حوزه برنامه هایی را تولید کنیم که بتواند به حل معضل بیکاری در گلستان کمک کند.

عبدالحسینی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶ کارآفرین در سیما و ۷۰ کارآفرین در صدای گلستان معرفی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه کارآفرینی نیاز به فرهنگسازی دارد، تصریح کرد: ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان گلستان رقم قابل توجهی است و اگر رسانه به مدیران اجرایی برای رفع موانع اشتغال کمک نکند، کار برای مدیران سخت تر خواهد شد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار