مدیر کل تعاون ، کار و امور اجتماعی گلستان گفت: پروژه مسکن مهر شهرستان گالیکش ظرف دو ماه آینده تکمیل می شود.

چند خبر کوتاه از گالیکش

به گزارش گلستان 24، امرالله عباسی در دیدار با فرماندار گالیکش افزود: همچنین بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل راه وشهرسازی استان ، مشکل راه این پروژه نیز در آینده نزدیک بر طرف خواهد شد.

وی در ادامه، بر بکاری واحدهای صنعتی از نیروهای کار بومی شهرستان گالیکش تاکید کرد و گفت: بکارگیری نیروهای بومی در کارخانه های این منطقه نظیر کارخانه سیمان در راستای کاهش معضل بیکاری منطقه است .

فرماندار شهرستان گالیکش نیز گفت: با توجه به نوپا بودن این شهرستان لازم است مسوولان دستگاه های استانی توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

حسن خسروی همچنین گفت: برای حل و فصل مشکلات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یک دفتر هیات تشخیص در این شهرستان راه اندازی کند.

وی همچنین خواستار حمایت اداره کل تعاون، کار وو رفاه اجتماعی از طرح های اشتغال زایی شهرستان به ویژه مشاغل خانگی شد.

* گالیکش - فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان گالیکش گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر برنامه های مختلف طی این هفته در گالیکش اجرا می شود.

سرگرد سیدیحیی قاضوی افزود: برگزاری یادواره شهدا ، دیدار با خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ، تجلیل از ایثارگران ، جلسات نهضت روشنگری و گفتمان های دینی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج ، رژه موتوری ومسابقات فرهنگی ، ورزشی و پیاده روی حلقه های صالحین از جمله این برنامه ها است.

شهرستان گالیکش با 60 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار