مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی:

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی با بیان اینکه فراوانی آمار طلاق از اثرات مخرب جنگ نرم دشمن است، گفت: امروز طلاق‎گرفته‎ها جان‎باختگان و طلاق‎گرفته‎های عاطفی مجروحان جنگ نرم دشمن هستند.

طلاق‎گرفته‎های عاطفی مجروحان جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام سیدمحمدعلی موسوی‎پارسایی صبح امروز در یادواره شهدای «عقیلی‎محله» کردکوی که در زینبیه این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: دشمنان برای نابودی نظام پیامبر (ص) سه تهدید سخت‎افزاری، نیمه سخت‎افزاری و نرم‎افزاری را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه دشمن در 31 شهریورماه‎ سال 1359 دشمن با تهدید سخت‎افزاری با تمام توان به کشورمان حمله کرد، گفت: ملت ایران در جنگ نابرابر عراق علیه ایران 230 هزار شهید تقدیم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی از 35 میلیون جمعیت ایران بیش از یک میلیون نفر به جبهه رفتند،  یادور شد: اگرچه دشمن در جنگ تحمیلی سرمایه‎هایی را از ایران گرفت اما شکست خورد.

 

موسوی‎پارسایی با بیان اینکه شهدا خانه خود را نا امن کردند تا مردم در امنیت باشند، ابراز کرد: دشمن پس از ناامیدی در جنگ تحمیلی جنگ نیمه‎سخت اعم از تحریم، ترور و... را راه‎اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن پس از شکست در جنگ نیمه‎سخت جنگ نرم را راه‎اندازی کرد، یادور شد: امروز افرادی که در دام آسیب‎های اجتماعی اعم از طلاق، بدحجابی و ... گرفتار شدند از مجروحان جنگ نرم هستند.

*طلاق در کردکوی فراوان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی با اشاره به تفاوت جنگ سخت با جنگ نرم دشمن، توضیح داد: تفاوت جنگ تحمیلی با جنگ نرم در این است که دشمن در جنگ نرم هزینه نمی‎کند، امروز دشمن بدون آنکه هزینه زیادی کند با ماهواره، شبکه‎های مجازی و ... به درون خانه‎ها نفوذ کرده و در راستای دستیابی به اهداف شوم خود گام برداشته است.

موسوی‎پارسایی با بیان اینکه فراوانی آمار طلاق از اثرات مخرب جنگ نرم دشمن است، اذعان کرد: امروز در جنگ نرم، آمار طلاق در کردکوی بسیار بالاست این در حالی است که این شهرستان در جنگ سخت 313 شهید داده است.

 

 

وی طلاق‎گرفته‎ها را جان‎باختگان و طلاق‎گرفته‎های عاطفی را مجروحان جنگ نرم دشمن دانست و یادآور شد: گرفتار شدن فرزندان طلاق در آسیب‎های اجتماعی دور از انتظار نیست، از طرفی فرزندان طلاق نمی‎توانند به‎نحو مطلوب از خانواده خود دفاع کنند؛ امروز شهید حججی‎ها نتیجه تربیت یک خانواده ایده‎آل هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی با بیان اینکه بدحجابی‎ها در جامعه امروز ناشی از تماشای شبکه‎های ماهواره‎ای است، ابراز کرد: امروز دشمن نمی‎تواند از مرزها وارد کشور شود اما با آمدن شبکه‎های ماهواره‎ای، اینترنت و شبکه‎های ماهواره‎ای دشمن به درون خانه‎های مردم نفوذ کرده است.

 

موسوی‎پارسایی با بیان اینکه امروز همسرداری بهترین جهاد بانوان است، افزود: امروز در ماهواره مادر مجرد را ترسیم می‎کنند و افرادی با عنوان مدلینگ وضع حجاب جامعه را بر هم می‎زنند.

وی خاطرنشان کرد: روزی جوانان ما در جنگ تحمیلی جان دادند و به شهادت رسیدند اما امروز جوانان ما جسم و تن سالم دارند ولی روح ندارند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار