نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل بنیادِ چهره های ماندگار در گرگان و تجلیل از مشاهیر این شهر شد.

تجلیل از مشاهیر شهر گرگان

به گزارش گلستان24؛نورمحمد تربتی نژاد در گفتگو با مهر اظهار کرد: دکتر علی شریعتی مردم را به گروه های مختلفی تقسیم بندی کرده که چهره های ماندگار یکی از آن هاست.

وی ادامه داد: چهره های ماندگار تا وقتی در جامعه حضور دارند، مردم به آن ها احترام می گذارند، زمانی هم که نیستند، به دلیل خدماتی که انجام داده اند در بین مردم وجود دارند و حضور معنوی آن ها در جامعه احساس می شود.

تربتی نژاد بیان کرد: وقتی که چهره های ماندگار و مشاهیر مورد تجلیل قرار می گیرند علاوه بر تقدیر از آن ها، جوانان و خانواده ها نیز ترغیب می شوند تا بتوانند به کارهای ماندگار بپردازند و در جامعه اثرگذار باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: افرادی با ظرفیت های مختلف در هر نقطه از ایران وجود دارند، می توان آن ها را به صورت مداوم، دوره ای یا سالانه گرد هم آورد.

وی تصریح کرد: در زمینه های متفاوت امکانات و ظرفیت های مختلفی وجود دارد که هر سازمان می تواند به یک بعد آن بپردازد.

تربتی نژاد با بیان این که مسئولان در قبال چهره های ماندگار وظیفه دارند، گفت: شهرداری، ارشاد، میراث فرهنگی، استانداری و ... متولی ایجاد یک بنیاد چهره های ماندگار شوند و بودجه هایی را به دلخواه در اختیار بنیاد قرار دهند تا سالانه صرف نمایشگاه های فرهنگی و یا تجلیل از هنرمندان شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار