رئیس پلیس راهور کردکوی:

رئیس پلیس راهور کردکوی گفت: 45 درصد از سوانح رانندگی در شهرستان کردکوی مربوط به موتورسیکلت‎سواران است.

بخش عمده‎ سوانح ترافیکی مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت‎سواران است

به گزارش گلستان24؛حمیدرضا ملکا در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در کردکوی انجام شده است و طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور از 25 شهریورماه‎جاری تا 10 مهرماه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور کردکوی با تمام توان برای کنترل ترافیک و رفع مشکلات این حوزه تلاش می‎کند، گفت: دو شرکت سرویس مدارس در کردکوی فعالیت دارند که رانندگان آن مجاز محسوب می‎شوند و از جهات مختلف کنترل شدند.

رئیس پلیس راهور کردکوی با بیان اینکه خانواده‎ها برای سرویس مدارس حتماً از رانندگان مجاز استفاده کنند، افزود: در سال تحصیلی جاری 25 دستگاه خودرو برای سرویس مدارس در کردکوی ساماندهی شدند.

ملکا با اشاره به اقدامات و تدابیر پلیس راهور برای بازگشایی مدارس، بیان کرد: اقداماتی پلیس راهور به سه بخش قبل از بازگشایی مدارس، هنگام بازگشایی مدارس و بعد از آغاز مدارس تقسیم می‎شود.

وی اضافه کرد: رنگ‎آمیزی معابر و گذرگاه‎های عابر پیاده و توجیه شرکت‎های سرویس مدارس از جمله اقداماتی بود که قبل از بازگشایی مدارس انجام شده است از طرفی استقرار پلیس راهور در ساعات پیک ترافیک و کنترل ترافیک پس از بازگشایی مدارس در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور کردکوی با بیان اینکه تمهیدات پلیس راهور تنها منحصر به زمان بازگشایی مدارس نیست، ابراز کرد: آموزش و ایجاد فرهنگ ترافیک طی سال تحصیلی در دستور کار پلیس راهور قرار می‎گیرد که کارشناسان پلیس راهور با حضور در مدارس و مهدهای کودک آموزش‎های مداوم و مستمر را به دانش‎آموزان خواهند داد.

ملکا تأکید کرد: با توجه به بازگشایی مدارس خانواده‎ها زمان را مدیریت کنند و همه کاربران ترافیک به‎ویژه رانندگان از عجله و شتاب‎زدگی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‎ای از سوانح ترافیکی مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت‎سواران است، یادآور شد: عابران پیاده از محل‎های خط‎کشی عابر پیاده حرکت کنند تا در چرخه ترافیک در امنیت بهتر قرار بگیرند.

رئیس پلیس راهور کردکوی با بیان اینکه 45 درصد از سوانح رانندگی در شهرستان کردکوی مربوط به موتورسیکلت‎سواران است، بیان کرد: موتورسیکلت‎سواران نکات لازم را دقت  کنند تا با رعایت مقرارت شاهد کاهش تصادفات برای موتورسیکلت‎سواران و عابران پیاده باشیم.

ملکا در پایان ابراز کرد: امید است با بازگشایی مدارس تمامی کاربران ترافیک با رعایت مقررات بستری امن و مطمئن را برای رشد و تعالی فرزندان فراهم کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار