مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان می گوید که تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان بسته و تمام واحدها تحویل متقاضیان می شود.

بسته شدن پرونده مسکن مهر در برخی شهرهای استان

به گزارش گلستان24؛ محمدتقی زمانی نژاد روز سه شنبه در مراسم افتتاح مجتمع 60 واحدی شهری گنبدکاووس که معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در آن حضور داشت، گفت: طرح مسکن مهر در 16 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت گلستان با 9 هزار واحد درحال ساخت است که تاکنون حدود 8500 واحد آن تحویل متقاضیان شده است. 
وی با بیان اینکه بقیه واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان می شود، افزود: علاوه بر این 425 واحد مسکن شهری نیمه تمام نیز در گلستان داریم که 144 واحد آن در شهر گرگان و 140 واحد دیگر آن در شهر علی آباد کتول تا پایان امسال به بهره برداری و تحویل متقاضیان می شود.
زمانی نژاد اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان علاوه بر واحدهای نیمه تمام فعلی، در آینده ای نزدیک 242 واحد مسکن شهری جدید را در برخی شهرهای این استان آغاز می کند. 
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان همچنین بااشاره به وجود هزار روستای دارای کد شناسایی در این استان، از تهیه طرح هادی برای همه این روستاها خبر داد و افزود: تاکنون عملیات اجرایی طرح هادی در 500 روستا انجام شده و یا درحال انجام است.
وی با بیان اینکه 229 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی گلستان وجود دارد که 128 هزار واحد آن فاقد استحکام لازم است، گفت: بنیاد مسکن این استان با همکاری بانک های عاملT تاکنون به 70 هزار واحد از این نوع، تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی پرداخت کرده که عملیات 54 هزار واحد آن پایان یافته است.
زمانی نژاد همچنین از بازدید معاون امور مسکن شهری بنیاد انقلاب اسلامی از پروژه 30 واحدی مسکن روستای توران فارس شهرستان رامیان خبر داد و گفت: بازدید از منزل پدری صبا حیدری کودک هفت ساله و بیمار این روستا از دیگر برنامه های سفر معاون امور مسکن این نهاد است و در صورت امکان این بنیاد یک واحد مسکونی برای این خانواده نیازمند احداث می کند.
به گزارش ایرنا، مجتمع 60 واحدی مسکن شهری گنبدکاووس بامجموع زیربنای تقریبی پنج هزار متر مربع و با هزینه 45 میلیارد ریال احداث شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار