مدیرعامل مخابرات گلستان خبر داد

مدیرعامل مخابرات گلستان از ارسال قبض تلفن ثابت به صورت پیامک برای مشترکان مخابرات این استان خبر داد.

ارسال قبض تلفن ثابت به صورت پیامک برای مشترکان مخابرات گلستان/ مردم تلفن همراه خود را برای مخابرات ارسال کنند

 به گزارش گلستان 24 ، غلامعلی شهمرادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امروز حوزه فناوری اطلاعات به عنوان پیشران صنعت و تمام مشاغل است و بدون حضور فناوری اطلاعات کار به سختی انجام می شود.

وی ادامه داد: موج اول دیجیتال اختراع اینترنت، موج دوم اینترنت تلفن همراه و موج سوم دیجیتال اتصال اشیاء به اینترنت است.

مدیرعامل مخابرات گلستان خاطرنشان کرد: موج چهارمی که به زودی اتفاق می افتد هوش مصنوعی و رباتیک است که صنعت فناوری اطلاعات به خدمت هوش مصنوعی خواهد آمد و صنعت دگرگون می شود.

شهمرادی بیان کرد: پیش نیاز و زیرساخت همه این اتفاقات در کشور، مخابرات بوده است و تا زمانی که زیرساخت این فناوری ها فراهم نشود هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مخابرات این نگاه را درک کرده که باید در تحولات آینده کشور و دنیا نقش داشته باشد که حرکت عظیمی را مخابرات در کشور آغاز کرده که یک نقشه راه ره نگاشت پنج ساله تحول در مخابرات ایران شکل گرفت.

وی گفت: برای رسیدن به این برنامه هر سال اقدامات لازم برای مخابرات مشخص شده و سرمایه گذاری کلانی در تحول فناوری های موجود مخابرات شکل گرفته که این تحول در گلستان نیز شکل گرفته است.

مدیرعامل مخابرات گلستان تصریح کرد: در همین راستا امسال در حوزه تلفن ثابت از مردادماه قبوض مشترکانی که تلفن همراه را در اختیار داشتیم به صورت پیامکی ارسال کردیم.

شهمرادی بیان کرد: تا کنون از مجموع 600 هزار مشترک تلفن ثابت توانستیم بیش از 300 هزار شماره تلفن همراه این مشترکان را در اختیار بگیریم تا قبوض را پیامکی ارسال کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قبوض کاغذی هم توزیع می شود اما بنا داریم در مدت زمان مشخص قبوض کاغذی به طور کامل حذف شود.

مدیرعامل مخابرات گلستان تصریح کرد: مردم می توانند برای دریافت قبوض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه، شماره تلفن همراه خود را به سامانه 6002018017 ارسال کنند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

  • عبدالحکیم آق
    0

    امکان دریافت شناسه قبض تلفن ثابت وجود ندارد

  • عبدالحکیم آق
    0

    امکان دریافت شناسه قبض تلفن ثابت وجود ندارد

آخرین اخبار