کارکنان واگذاری خطوط مخابرات گرگان در جلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان شرکت کردند.

نشست مدیر مخابرات منطقه گلستان با کارکنان واگذاری خطوط مخابرات گرگان

به گزارش گلستان24،در این جلسه که برای اولین بار در مخابرات گلستان برگزار شد مهندس غلامعلی شهمرادی از کارکنان واگذاری خطوط (سیم بانان ) به عنوان پیشانی سازمان نام برد و گفت : ارتباط مستقیم با مشتریان موجب شده تا فعالیت این عزیزان حائز اهمیت باشد .
نگاه ویژه به این کارکنان  که فعالیتشان پنهان مانده است مورد تاکید مخابرات بوده و رسیدگی به حقوق آنان همیشه مد نظر می باشد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان به دغدغه این کارکنان از لحاظ امنیت شغلی و ماندگاری در مخابرات نام برد و افزود: ساماندهی این کارکنان در شرکت "خدمات اول" که زیر مجموعه مخابرات ایران می باشد در سالهای اخیر این نگرانی را برطرف نموده و آنها میتوانند با آسودگی خاطر به فعالیت خود ادامه دهند.
مهندس غلامعلی شهمرادی کارکنان واگذاری خطوط  را سفیران مخابرات دانست و افزود : معرفی خدمات ، سرویسها و محصولات مخابرات استان از وظایف آنهاست .
رفع خرابی  در اسرع وقت  ، خوشرفتاری و برخورد مناسب با مشتریان ، اجتناب از رفعارهای غیر اصولی و حسن نیت و بروز رفتار صادقانه ، دسته بندی و اولویت دادن به رفع خرابی تلفن در مکانهای مختلف خواسته سازمان از سیم بانان می باشد که تامین رضایت مشتریان در گرو فعالیت این عزیزان است.
وی با اشاره به اینکه در برنامه ره نگاشت مشتری مداری به عنوان محور فعالیتها در نظر گرفته شده آنرا وظیفه تک تک کارکنان دانست و اضافه کرد : ارائه پیشنهادات و ثبت آنها در سامانه نظام پیشنهادات توسط کارکنانیکه مستقیما با مشتریان در ارتباط هستند در این زمینه بسیار راهگشا و مفید خواهد بود.
درادامه این جلسه تعدادی از کارکنان واگذاری خطوط نظرات خود در خصوص مسائل مختلف بیان وراهکارهایی در خصوص رفع موانع و مشکلات آنها ارائه گردید.

ارسال نظر

آخرین اخبار