مدیرکل فرودگاه‎های گلستان:

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان از تاکید خاص مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر تسریع در تکمیل ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد.

حمایت شرکت فرودگاه‎ها از برقراری پرواز در فرودگاه کلاله

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های گلستان، رامین آذری، به بازدید اخیر رحمت‎اله مه آبادی به همراه غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها از فرودگاه گرگان و پروژه ترمینال جدید آن اشاره کرد و گفت: مدیرعامل در این بازدید از این پروژه به عنوان شاخص‎ترین طرح فرودگاهی گلستان یاد کرد.

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان افزود: ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان با مساحت 9500 متر مربع و اعتبار 15 میلیارد تومان اواخر سال 93 شروع شده است و پیش‎بینی می‎شود که تا پایان اردیبهشت 97 به بهره‎برداری برسد.

حمایت شرکت فرودگاه‎ها از برقراری پرواز در فرودگاه کلاله

رامین آذری همچنین از دیدار غلامحسین باقریان با نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کلاله خبر داد.

دیدار باقریان با نمایندگان استان گلستان

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان گفت: در این دیدار معاون عملیات فرودگاهی با اشاره به ظرفیت‎های فرودگاه کلاله و پتانسیل منطقه شرق استان گلستان بر لزوم استفاده از این ظرفیت‎ها و بالفعل کردن پتانسیل‎ها برای رونق دادن به این فرودگاه و پروازهای آن تاکید کرد و گفت: شرکت فرودگاه‎ها با تمام توان از فرودگاه کلاله و برقراری پروازهای آن حمایت کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به بازدید باقریان از فرودگاه کلاله افزود: معاون عملیات فرودگاهی همچنین با حضور در سالن ترمینال فرودگاه کلاله همزمان با پذیرش مسافران پروازی، از قسمت‎های مختلف این سالن بازدید و در ادامه از ساختمان موتورخانه و برق اضطراری‎، انبار‎، اپرون‎، باند‎، محوطه پروازی و ایستگاه آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه کلاله دیدن کرد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار