عصر دیروز سه تن از داوطلبان تصدی شهرداری گرگان هر کدام در مدت 45 دقیقه به ارائه برنامه‎های خود پرداختند تا در نهایت از بین 19 رقیب و داوطلب در روزهای آینده؛ ماراتن مهمترین تصمیم شورائیان به انتخاب یک نفر ختم شود.

ارائه برنامه رقبای سکانداری شهرداری گرگان در 45 دقیقه

به گزارش گلستان 24 ، صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان عصر دیروز محلی برای ارائه برنامه‎های سه تن از رقبای سکانداری شهرداری گرگان بود، جلسه‎ای که از ساعت 17 و 30 دقیقه کلید خورد و تا ساعت 21 ادامه یافت و هر کدام از داوطلبان موظف شدند در مدت 45 دقیقه به ارائه برنامه‎های خود بپردازند.

 

نخستین روز از جلسه بررسی ارائه برنامه داوطلبان تصدی شهرداری گرگان توسط اعضای شورای پنجم بود که در دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی انجام گرفت، عصر امروز فائزه عبداللهی، حسین ربیعی، محمدابراهیم جرجانی، حمیدرضا آقاملایی، علی‎اصغر یوسفی، مهران کاظم‎نژاد جزو 6 اعضایی بودند که در نخستین جلسه تعیین و انتخاب شهردار گرگان حضور یافتند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز گردهم آمدیم تا داوطلبان تصدی شهرداری گرگان هر کدام در مدت 45 دقیقه به معرفی و برنامه‎های خود در راستای مدیریت شهری بپردازند.

فائزه عبداللهی با بیان اینکه 51 نفر به عنوان داوطلب تصدی شهرداری گرگان در ابتدا مبادرت به ثبت‎نام کردند، افزود: از میان این داوطلبان 19 گزینه برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت به صحن علنی شدند تا برنامه‎های خود را ارائه دهند و ما بتوانیم بهترین فردی که از کارآمدی، تخصص و روحیه تعاملی برخوردار است را انتخاب کنیم.

وی از تلاش‎های شهرداران قبلی در ادوار مختلف شهرستان گرگان قدردانی کرد و گفت: تلاش همه آنها برای کمک و خدمت به مردم بود که این خدمات ماندگار در کارنامه آنها ثبت شده است و مردم هیچ‌گاه این خدمات ارزنده را در دوران مختلف فراموش نمی‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ابراز امیدواری کرد پایان این مصاحبه‎های تخصصی و ارائه برنامه‎های داوطلبان تصدی شهرداری گرگان به سرانجام خوبی منتهی شود تا در نهایت در کمال دقت گزینه‌ای به عنوان شهردار گرگان انتخاب شود.

به گفته عبداللهی؛ از بین داوطلبان قرار است که یک نفر به عنوان شهر دار انتخاب شود، ما برای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق و سریع این جلسات را به صورت علنی گذاشتیم همچنین این برنامه‎ها در شبکه‌های مجازی و صفحه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان منعکس می‎شود.

به گزارش خبرنگار فارس، ذبیح‎الله میقانی، ابوالقاسم صفوی و محمدعلی طبرسا به عنوان سه داوطلبی بودند که برای تصدی شهرداری گرگان عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان حضور یافته و به ارائه برنامه‎های خود پرداختند که مشروح این خبر به صورت مجزا منعکس می‎شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار