در سال جاری

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در شهرستان‌های گرگان و کردکوی به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

اجرای پایلوت طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در گلستان

به گزارش گلستان24؛عباس مظفری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال جاری طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان به صورت پایلوت در شهرستان‌های گرگان و کردکوی اجرا می‌شود.

وی از اجرایی شدن مرحله دوم طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در دو شهرستان گرگان و کردکوی خبر داد و تصریح کرد: مرحله دوم طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در مرکز استان گلستان و شهرستان کردکوی به صورت پایلوت در حال اجرا است.

* 64 بسته ارتقایی در اختیار دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلم‌ها قرار می‌گیرد/ 12 دستگاه اجرایی در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشره به اینکه تمامی دانش‌آموزانی که در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان قرار می‌گیرند مورد غربالگری قرار می‌گیرند، ابراز کرد: تمامی دانش‌آموزانی که در این طرح قرار می‌گیرند را مورد غربالگری قرار می‌دهد و همچنین رفتارهای اجتماعی و مباحث روانشناختی آنها را پیگیری می‌کنند.

مظفری در خصوص بسته‌های ارتقایی خاطرنشان کرد: 64 بسته ارتقایی طراحی شده است که در اختیار دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلم‌ها قرار می‌گیرد و اگر مشکلات رفتاری دارند بهبود پیدا کنند در غیر این‌صورت بسته‌های ویژه‌ای طراحی شده است.

وی با بیان اینکه 12 دستگاه اجرایی در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند، اذعان کرد: در این طرح 12 دستگاه دخالت دارند از جمله دستگاه قوه‌ قضاییه، بنیادمسکن، صدا و سیما و کمیته امداد امام خمینی و سایر دستگاه اجرایی در این طرح مشارکت دارند.

*تاکنون 12 مدرسه در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در گلستان شرکت کردند

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نظام مراقبت اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و افزود: 12 دستگاه اجرایی در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند تا بتوانیم یک نظام مراقبت اجتماعی بهتری را از دانش‌آموزان به عمل بیاوریم.

مظفری با بیان اینکه تمامی مدارس شهرستان‌های استان گلستان باید در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان شرکت کنند، ادامه داد: در فاز نخست طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان شامل تمامی شهرستان‌های استان گلستان نمی‌شود ولی از فردا باید تمامی مدارس استان گلستان در این طرح قرار بگیرند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه تاکنون 12 مدرسه در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان شرکت کردند، اظهار کرد: تاکنون 12 مدرسه در طرح مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در استان گلستان شرکت کردند ولی در سال‌های آینده مدارس شهرستان‌های بیشتری را در این طرح قرار خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار