نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی:

نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی گفت: برای حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی باید به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داد.

شباهت آسیب های موجود در دوران امام حسین(ع) و آسیب های زمان حال

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام و المسلمین سید محمد علی موسوی پارسایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر واجب فراموش شده ای در جامعه داریم که ابتداً باید به آن رسیدگی شود، همانطوری که امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده بود ما هم باید با طبعیت از او این واجب فراموش شده را جزء اولیت ها باید بدانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی تاکید کرد: با مقایسه ای کوتاه متوجه این موضوع می شویم که آسیب های موجود در دوران امام حسین(ع) و آسیب های زمان حال شبیه هم هستند و امروزه آسیب ها با وجود شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مقداری سخت تر و مدرنیته تر شده است.

حجة الاسلام موسوی پارسایی خطاب به مبلغین استان تصریح کرد: مبلغین ما برای بقاء نظام جمهوری اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیاء کنند، اجرای این فریضه باعث بقاء جمهوری اسلامی می شود.

وی در پایان با بیان این مطلب که باید دغدغه رهبری را دغدغه خود بدانیم متذکر شد: در حال حاضر مراسم عروسی اسلامی به ندرت پیدا می شود و همینطور آمار طلاق هر روز در حال افزایش است، این نشان از کم کاری امربه معروف و نهی از منکر است، ما می توانیم با اجرا و زنده کردن این امر جلوی بسیاری از انحرافات و کج روی ها را بگیریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار