معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس بازدید معاون وزیر از بیمارستان طالقانی قول هایی برای جابه جایی این بیمارستان داده شد.

گرگان مجوز دو بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی دارد/ جابجایی بیمارستان طالقانی

به گزارش گلستان24، محمد رضا هنرور، صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگاران استان در خصوص جا نمایی بیمارستان طالقانی گرگان، تصریح کرد: بر اساس بازدید معاون وزیر از بیمارستان طالقانی قول های جهت جابه جایی این بیمارستان داده شده که نیاز به مجوز وزارت خانه و جانمایی ساخت بیمارستان جدید دارد.

وی اظهار کرد: در مراجعات بیمار به پزشک مردم نیاز به متخصص دارند و باید برای این موضوع نوبت بگیرند اما مردم بر اساس تشخیص و سواد پزشکی خود تصمیم می گیرند که به کدام پزشک مراجعه کنند و گاهی مجبور هستند چند بار به پزشک خود مراجعه کنند.

وی افزود: این موضوع باعث می شود تا به لحاظ هزینه های اقتصادی باری بر دوش دولت و مردم گذاشته شود و اطلاعاتی در اختیار بخش سلامت قرار نمی گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و رئیس مرکز بهداشت گرگان گفت: بر اساس تحقیقاتی که وزارت بهداشت برای اجرای نظام ارجاع الکترونیک انجام داده ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی به شکل پایلوت مجری این طرح شدند و استان گلستان در انجام در نظام ارجاع الکترونیک پیش رو است.

گرگان مجوز دو بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی دارد

وی با بیان اینکه نظام ارجاع الکترونیک حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد هزینه را کاهش خواهد، افزود: صحبت در مورد کاهش هزینه های نظام ارجاع الکترونیک زود است و به یک سال زمان برای برآورد نتایج این طرح نیاز است تصور من این است که ۱۵ تا ۲۰ درصد این طرح کاهش هزینه ها در بردارد

هنرور از مجوز دو بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در گرگان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته مجوز ساخت بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی در شهرستان گنبد کاووس مطرح است.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار