دکتر سید علی طاهری :

ناگفته‌های سیدعلی طاهری نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورا اسلامی در خصوص نقش نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار گلستان در سال 1392 را بخوانید .

نمایندگان فعلی نمی توانند تعیین‌کننده‌ی استاندار باشند

به گزارش گلستان24، سید علی طاهری نماینده سابق گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب استاندار گلستان گفت : بنده تجربه‌ی سال 92 را بیان میکنم و امیدوارم مفید واقع شود ، ما نمایندگان، پنج گزینه را که شامل چند نفر همسوی با دولت هم بود از طریق وزارت کشور به دولت پیشنهاد کردیم.

طاهری افزود : در جلسه ی دولت، جناب آقای روحانی فرمودند در انتخابات، در بین نمایندگان ولی فقیه یک نفر از ما حمایت کرده و حتماً باید نظر ایشان اخذ شود، ما هم دیدیم آقای روحانی مطلب حقی را گفته و پذیرفتیم.

وی تصریح کرد : آیت‌الله نورمفیدی، گزینه‌ای غیربومی (مهندس مجیدی) را پیشنهاد کردند و ما نمایندگان، از آنجا که مطالبه‌ی اکثریت مردم را تعیین گزینه‌ای بومی می‌دانستیم، با استاندار شدن فردی غیربومی مخالفت کردیم.

نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان خاطرنشان ساخت : نتیجه این شد که آیت‌الله نورمفیدی، گزینه‌ای بومی(دکتر صادقلو) را پیشنهاد کردند و ما هم مخالفت نکردیم.

طاهری تاکید کرد : این دوره هم قطعاً آیت‌الله نورمفیدی تاثیر اصلی را خواهند داشت و حدس حقیر این است که نمایندگان محترم فعلی هم نمی‌توانند تعیین‌کننده‌ی استاندار باشند ولی شاید بتوانند از استاندارشدن یک گزینه‌ی غیربومی جلوگیری کنند./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار