با حضور استاندار گلستان انجام شد

با حضور استاندار گلستان هشت دستگاه خودرو کمپرسی مکانیزه حمل زباله به هشت دهیاری و پنج دستگاه خودرو حمل و نقل روستایی استان به متقاضیان روستایی تحویل شد.

تحویل چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی به پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی + تصاویر

به گزارش گلستان 24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو در مراسم تحویل این خودروها، اظهار کرد: بخش مهمی از توسعه روستایی از طریق توسعه، عمران و تجهیز ناوگان صورت می‌گیرد.
صادقلو با اشاره به اینکه بیش از 46 درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند، تصریح کرد: باید درآمد پایدار روستائیان مورد توجه باشد و با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با فناوری روز و ایجاد بنگاه های اقتصادی در جهت رشد درآمد روستائیان تلاش کنیم.
وی افزود: توجه به رفاه و بهداشت در سطح روستاها می‌تواند رشد و توسعه عمومی را فراهم آورد.

 

 

تحویل 8 دستگاه خودرو کمپرسی مکانیزه حمل زباله به هشت دهیاری گلستان

لازم به ذکر است هشت دستگاه خودرو کمپرسی مکانیزه حمل زباله به هشت دهیاری چنارلی بخش گلیداغ شهرستان مراوتپه، کاکا بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس، سلطان‌آباد بخش بهاران شهرستان گرگان، مالای شیخ غراوی بخش مرکزی کلاله، چاپاقلی بخش مرکزی شهرستان ترکمن، عرب بوران بخش مرکزی شهرستان گالیکش، کرد بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا، توران ترک بخش مرکزی شهرستان رامیان تحویل شد.
این خودروها با آورده 12 میلیون و 500 هزار تومانی هر دهیاری و اعتبار 125 میلیون تومانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ازای هر خودرو و با پیگیری‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل امور روستایی و شوراها تهیه شده است.
به گفته مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری تاکنون به اضافه این هشت دستگاه، تعداد 141 دستگاه خودرو نیسان و کمپرسی وظیفه حمل زباله روستاها را انجام می‌دهند.
علی نصیبی یادآور شد: 94 درصد پسماند روستایی به صورت مکانیزه جمع‌آوری می‌شود و طی روزهای آتی چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیز به پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی تحویل می‌شود.
همچنین در این مراسم با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید پنج دستگاه خودرو سمند برای حمل و نقل روستایی تحویل متقاضیان شد.

تحویل 8 دستگاه خودرو کمپرسی مکانیزه حمل زباله به هشت دهیاری گلستان1

ارسال نظر

آخرین اخبار