دبیر مجمع نمایندگان گلستان در گفتگو با گلستان ما تهیه نامه برای عزل استاندار از سوی نمایندگان استان گلستان را تکذیب کرد .

نورقلی پور نامه نمایندگان در خصوص عزل استاندار گلستان را تکذیب کرد

به گزارش گلستان24، رامین نورقلی پور دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ظهر دیروز (یکشنبه 5 دیماه) در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری به برخی شایعات اخیر در فضای مجازی استان گلستان در خصو تلاش نمایندگان برای عزل استاندار پاسخ داد .

نورقلی پور

نورقلی پور در خصوص سوالی مبنی بر جابجایی حسن صادقلو استاندار گلستان گفت : من در سخنرانی خودم نیز عرض کردم که ما به عنوان نماینده و قانونگذار وظیفه داریم بر حسن اجرای قانون نظارت کرده و ارزیابی داشته باشیم .

وی ادامه داد: همیشه بحث هایی در مورد عملکرد برخی شخصیتها بوده ولی این به این معنی نیست که ما بخواهیم سریعا دست به تغییر بزنیم و حتی ممکن است این در مورد استاندار باشد .

نماینده مردم بندرترکمن ، گز ، کردکوی و گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجازه دهید در مورد شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود و همیشه هم ممکن است صحت نداشته باشد فعلا صحبتی نشود .

نورقلی پور در ادامه در جواب این سوال که آیا 5 نماینده نامه ای را در خصوص عزل استاندار تهیه کردند یا نه افزود : نه به هیچ وجه چنین نامه ای وجود نداشته و من آن را کاملا تکذیب می کنم .

وی تصریح کرد: ما برای هیچ کس نامه ای نزدیم و به قوت به کارمان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار