پای قرارداد های نجومی به گلستان هم باز شده و یکی از ادارات برای پوشش به اصطلاح اخبار خود هزینه های زیادی را از بیت المال صرف کرده است.

قرارداد های نجومی به گلستان راه پیدا کردند/هزینه بیت المال برای حمایت از کاندیدای استانداری گلستان

به گزارش گلستان 24؛دیروز یکی از سایت های خبری استان سندی از قرار داد نجومی و میلیونی یکی از ادارات،با گرداننده یک کانال تلگرامی را در فضای مجازی منتشر کرد.

در این قرارداد قید شده که اخبار مربوط به حوزه ی آب و فاضلاب استان گلستان باید توسط یک کانون تبلیغاتی که طرف قرارداد است در فضای مجازی و سایت های خبری منتشر شود.

بر اساس مطالب منتشر شده توسط این سایت خبری قرارداد فی مابین با این اداره وکانون تبلیغاتی سوری بوده و اصل قرارداد با گرداننده یکی از کانال های تلگرامی کم عضو استان بوده که در حال حاضر  مطالب منتشر شده در این کانال فقط در خصوص مسائل سیاسی و حمایت از سیاستمداران چپ گرای کشور بوده و هیچ خبری از اداره آب و فاصلاب استان درآن منتشر نشده است.

معمولا اقدامات انجام گرفته توسط هر سازمانی توسط سایت های خبری و خبرگزاری ها به طور مرتب در حال پوشش است، چرا که وظیفه و رسالت کاری رسانه ها انتشار به موقع این مطالب است.

به فرض مثال بازهم اگر مدیران این اداره قصد انتشار اختصاصی اخبار مربوط به عملکرد خود را در فضای مجازی داشته باشند خیلی از سایت های معتبر و خبرگزاری ها حرفه ای هستند که پذیرای این نوع قرارداد ها با هزینه های خیلی کمتر هستند.

در مطالب منتشرشده از سایت عدالت خواهان گلستان آمده است که هدف از این قرارداد فضا سازی در خصوص انتخاب استاندار جدید و حمایت از  کاندید ای استانداری گلستان است.

در حال حاضر مشکلات آبی در گلستان بی داد می کند و خیلی از مناطق استان در حال حاضر با قطعی و کمبود آب مواجه هستند که در بعضی از موارد نبود امکانات باعث بروز این مشکلات شده است.

پس لزومی ندارد که این اداره بیت المال را صرف این مسائل بیهوده بکند زیرا می شود با این هزینه گزاف خیلی از مشکلات آبی را که به علت کمبود امکانات ایجاد شده حل کرد.

امید است مسئولین نظارتی استان به این موضوع ورود کنند و نگذارند بیت المال که حق مردم گلستان است این گونه حیف و میل شود.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار